2012. január 17., kedd

Hétfő délután

Utálom, ha sürgős, határidős munka esetén valami közbejön... Hétfőn épp nagyban készítettem elő a dolgaimat. Közben a zenét hallgattam (Ruslana egyik új dalát, nagyon tud a csaj, nem csoda, hogy 2004-ben Eurovíziót nyert). Kyuhwan tök sokkosan bejön: "Hé, mindenki! Kifelé, nem biztonságos a labor" Rohantunk ki, vittem a táskámat, fényképezőgépemet (főnököm ki is röhögött a hátizsák miatt). De olyan stílusban mondta a srác, mintha most készülne felrobbanni a csernobili atomreaktor, vagy süllyedne a Titanic... Ilyenkor az ember mindig rosszat gondol. Végül kiderült, hogy a harmadik emeleten történt a baleset, valaki kiöntött egy veszélyes löttyöt, ami gyorsan párolog, belélegezve veszélyes. Nem tudom, ki és mit, de tény, kiürytették a BioNano-t, mint 1986-ban Pripaty-t. Ez volt délután 2kor. Öt óra körül már azt mondták, elmúlt a veszély, gondoltam, folytatom, amit tudok. De Minoék mondták, inkább menjek haza.
Mindegy, igyekszem a dolgaimat azért befejezni, de ünnepek alatt inkább nem leszek benn, mondhat bárki bármit!
Hogy valami vidámabb dologról beszéljek, elmondom, Magyarország indul az Eurovízión. Megvan a 20 dal, ami között van a versenydalunk. A Wikipedián fönn vannak a jelöltek. Vegyes mezőny, nekem négy kedvencem van.
Kiss Gina: Chasing Dream - Klassz dal, a csaj hangja is jó. Egyáltalán nem unalmas, jó hallgatni.
Monsoon: Dance - Pörgős, bulis dal. Esélyes.
Compact Disco: Sound of our Hearts - Jó hallgatni, és még mondanivalója van.
Bebe and tha Changes: Fans will be friends - Nekem nagyon tetszik! Pörgős, egyedi, nem tucatpop dal.

A többiek között is van jó, de annyira azokat nem tartom esélyesnek, mivel vagy gépzene, vagy tucatpop. Ráadásul 2007 kivételélével mindig angolul énekelt dal nyert. Magyarországot nem tudom, miért húzták le mindig, van, mikor egész jó dalt küldtünk. Rúzsa Magdi jobb helyezést érdemelt volna. Csézy (2008-as) dalát most hallgattam meg, egyáltalán nem uncsi, sőt, szép. A 2009-es Ádok Zoli viszont megértem, hogy nem jutott döntőbe, mivel az tényleg a "tucatpop" kategória volt. A fellépőruhája meg már vicc volt... Szóval reméljük, remélem, a kedvenceim egyike indul. :). Azaz nemcsak indul, hanem be is jut a döntőbe!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése