2012. január 24., kedd

Nagyfater és a hó

Boldog Holdújévet Mindenkinek!!! Megjöttem Jeju-ról, újra itt vagyok. Klassz négy napon vagyok túl:). Bár voltak a tavalyihoz hasonló élményeim, de teljesen más jellegű volt az egész kirándulás. Az égiek nem voltak mindig túl kegyesek hozzánk, ennek ellenére a társaság nagyon jó volt, sok közvetlen, aranyos ember jött.
Viszont sajnos nem sikerült fölmennünk a Hallasan csúcsára, annyira havazott... Gyönyörű volt a havas táj, de akkora hóvihar volt aznap, hogy lezárták a csúcshoz vezető 2 kilométeres szakaszt. Viszont voltam először jimjibangban (koreai szauna), megmásztunk pár krátert, láttuk megint Lovelandot, sok szép élményem lett.
Szóval itt a havas Nagyfater, az utolsó napon :). Mindjárt mesélek részletesebben.

Most pont azon röhögök, hogy Főnököm állítólag megtiltotta a srácoknak, hogy az ünnepek alatt a laborban legyenek! Tök jófej XD. Jól éreztem magam, de már a négy sulimentes nap miatt is megérte XD.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése