2012. január 11., szerda

Hamarosan holdújév

2012. a Sárkány Éve lesz. Január 23-án kezdődik, és a 2013-as szülinapomig tart. Jó hosszú lesz. Bár a maják megjósolták a világ végét, de ebben én nem hiszek. A kínaiak ettől az évtől egyfajta csodát várnak. Nem tudom, mit, szerintem gazdagságot, egészséget.
Remélem, a laborban senki sem fog benn lenni. Én már tuti nem fogok dolgozni. Mostanában azt sem tudom, hol áll a fejem. Jobb is, mivel nehéz időszak van most, és legalább lefoglalom az agyam.
Már tuti, hogy holdújévkor megint Jejura megyek. Tavaly élveztem, remélem, időn sem lesz máshogy. De jövőre lehet kitalálok másik úticélt erre az alkalomra.

Elég sokan hazalátogatnak-főleg a kínaiaik. LingHe pl. ma ment, el is tudtunk búcsúzni, Jin kísérte ki a reptérre. Néha mennék én is, de nem lehet. :(Márciusig szinte rohammunka. Július végén-augusztus elején viszont megvan az esély, hogy hazalátogathatok, beszéltem már Főnökömmel erről. Remélem, összejön.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése