2012. január 24., kedd

Tengerpartok

Másnap reggel. viszonylag pihenten mentem a tizedikre reggelizni, de nem ettem sokat, mivel reggelente a rizs-kimcsi kombináció nem igazán szerencsés. Első utunk az O'sulloc teafarmra vezetett, ahol tavaly is voltunk. Most is tetszett, élveztem.

Teafa-virág :).
Kellemes zene szólt, a Stairway to Heaven-t felismertem, koreai hangszeres feldolgozásban. Mosolyogtunk is rajta.
A teafarm után a tengeralattjáró kikötőjébe mentünk, amit én kihagytam. Amennyire hullámzott a tenger, jobb is. Raquel és én inkább beültünk a jegyirodába, ott melegedtünk. El is aludtam...
Erős szél fújt...
Hajók :) Csak tudnám, az a sok óriás óriás villanykörte mire szolgál... Vagy egyáltalán villanykörték-e???
Mikor a társaság visszatért-többen is tengeri betegek lettek -mentünk ebédelni, amit már vártam. Hiszen a kedvenc zöldséges- tengeri herkentyűs levesről van szó! Egy darabig egy szép tengerparton sétáltunk. A hegy mögöttünk Jeju egyik látványossága. "Fagylaltgombóc"-hegy köznyelven :).
Kisütött a Napocska:).A leves :).
Rák a levesben :)
Ebéd után egy híres vízeséshez mentünk, közel a tengerhez :). A képen Jasonnal :).
Kellemes hely volt :)
Ezután Jason és én elrohantunk a közeli tengeri hídhoz. Persze elfotóztuk az időt, futni kellett vissza a buszra... Épphogy elértük, de utólag azt mondtuk: Megérte :))). Ezután Ollegilhez mentünk, amit már tavaly láttam. Idén is élveztem.
A mai napi utolsó tengerparton csodás lávaoszlopok voltak. Viszont ledöbbentem, míg Ollegilen sétálva szinte melegnek éreztem a levegőt, itt meg lehetett fagyni... Rohantunk is vissza az indiaiakkal a buszba...
Óriáscsiga :)
Hahahahahahaha!!!Végezetül a szintén tavaly megismert Lovelandba mentünk. Loveland előtt van egy "mágikus út", ami fölfelé lejt. A sofőr megállította a buszt, ami tovább gurult. Warren nem tudott erre magyarázatot adni...
Lovelandot már bemutattam, a fallikus, illetve Káma-szutrás alkotásokat. Idén is élveztem :). Ezeket úgy látom, nem lehet megunni :).
Kotonvirágok :D
"I kissed a girl"
Ezek a kutyák nagyon tetszettek XD.
Nagy bánatomra az aksim a végét járta... :(
Este, visszatértünk a városba. A többség indiai kajáldába akart menni, de az drága volt. Tésztás levest nem akart senki enni, sokan elmentek a Lotteriába... Mi négyen: Warren, én, Jason és egy cseh csaj viszont nem akartunk, de találtunk egy jó pajeon-os helyet. Korán lefeküdtünk, mivel a tásaság egy része a Hallasanra készült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése