2012. január 15., vasárnap

Még mindig a hó

Most egy Szöul körüli kis hegységben kirándultunk. Nem emlékszem a hegy nevére, de a vasárnapi túracsoport is csak most "tesztelte le" ezt a környéket, még senki sem járt itt a bandából. Elég melegnek éreztem a levegőt felfelé menet, sál le, sapka le, kabát le, a csúcson meg minden fel :). Meredeknek éreztem az egészet, főleg, hogy túlöltöztem. Olyan tömeg volt, mikor felértünk, hogy mozdulni sem lehetett. Találtunk egy szélvédett, kellemes helyet, ahol elfértünk, Ramen Man jó erős rament dobott össze :). Ettől kissé átmelegedett az ember. A csípős kaja melegít-állapítottam meg sokadjára.

Megérkeztünk:)

Sípálya?
Vicces pózolós a csúcson:)
Lefelé menet viszont gondok aladtak, várni kellett a "bénább" emberekre, aztán tökölés, hogy merre tovább, lábujjam lefagyott... aztána tanakodás, merre kell menni, hogy "erre hosszabb, vagy a másik irányban?" Az ilyen dolgokat utálom, főleg, ha hideg van.
A északi oldalán a hó is megmaradt. Végül a hosszabbik úton haladtunk tovább. Peter és Brett úgy döntöttek, meghódítják a másik csúcsot is. Én is szívesen mentem volna velük, de féltem, hogy idő előtt besötétedik. Így a többséggel tartottam. A levelek csúsztak néhol, a turistautat sem lehetett rendesen látni.
Kellemes rész volt, csak egy szurdokon mentünk le, a befagyott patak mellett, néhol iszonyatosan csúszott a jég, a hó. Én is csúnyán bevertem a hátsómat XD, de ezzel nem voltam egyedül.
Holden épp hógolyó általi merényletet akar végrehajtani XD.
Andrea szánkózik :) Azaz csúszik.
A befagyott patak leírhatatlanul szép!!! :) Nekem legalábbik nagyon tetszik :).Csúszott rendesen, de föltettem a "hóláncot" vagy "jégláncot" és bátran ráálltam a jégre! :)
Volt, aki sajátos módon oldotta meg a jégen való átjutást.
Gyorsan leértünk. Ez a WC mindent visz!!! Olyan szinten durva, hogy nem találok rá megfeleő szót. A guggolós budi helyes használatát mutató pasas nagyon vicces! De a női és férfi WC-n erőlködést mutató embrefejek sem semmik XD.
Barbie -ház. XD, már közel a célhoz. Ebben a kecóban fogadja Kent :D. A férfi-fodrászatot ezzel a (franciacsíkos) hengerrel szokták jelezni. Ha kettő ilyen henger van, akkor viszont bordélyházról van szó, a pletykák szerint. Majd megkérdem valamelyik koreai ismrősömet, hogy letisztázzam, melyik-melyik. A női fodrászat egyértelműbb, tudom, mivel én is vágattam idekinn hajat. Henger, amin női fejek vannak :D.Befagyott tó:) Magyarországon miért nincs már ilyen???? Egy dologtól durrant el viszont el az agyam-hogy olyan sokáig tanakodott a banda azon, hogy merre kéne tovább menni. Vagy hogy hová kéne kajálni beülni... Buszra ültünk, azt mondták, a busz Szöulba megy. Aztán kitalálták, hogy abban a kisvárosban akarnak enni-én inkább voltam fáradt, mint éhes. Leszálltunk a buszról, és elmentünk kajáldát keresni. Bevallom, már minden bajom volt... Miért nem jó ezeknek Szöulban valami jó helyen enni, itt semmi sincs... Végül találtunk normális helyet, ahol egész jó kaját adtak, korrekt összegért.
Fáradtan tértem haza, de örültem, hogy ma sem döntöttem az otthon maradás mellett. Jó volt kimozdulni. Leginkább azonban a jövő (hosszú) hétvégét várom, Jeju-do-t. Pénteket estét akarok, éjfélkor indulunk!!! XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése