2012. január 2., hétfő

Nooormális? Nr. 3

...aki ezt képes a kutyájával csinálni? Lopott kép, de sokat röhögtem rajta :)A kutyás fejezethez annyit fűznék hozzá, itt Korában gyakoriak az ölebek. A kutyák öltöztetését nem tettem hozzá. Nagy divat, és sokan összetévesztik őket a plüssmacival, vagy a Barbie babával. Rendben, szeressék a kutyusokat, én is imádom őket... Kiskoromban én is felöltöztettem vagy bepelenkáztam a nagyszüleimnél a kutyakölyköket (akkor még nem volt kutyánk, az ötödik osztályt kezdtem, mikor Bobit elhoztuk), de ez egy iskolás kor előtt álló gyerektől még elnézhető. Szerintem sok kisgyerek megtette ugyanezt. Itt viszont felnőtt emberekről beszélek!
A kutyaöltöztetés is elfogadható bizonyos esetekben. Pl. ha hidegben egy mellényt, kabátkát adnak a frissen nyírt kutyára, rendben van. Hogy meg ne fázzon. De néha idétlen ruhákat tudnak szegény ebre húzni... A kutyus szőrének festése, elcsúfítása meg már bűntény!!! Nem lennék a szegény ebek helyében...

Pár gyöngyszem ebben a témában XD.
A pudlit már egyszer bemutattam, mikor Jeju-do- ra mentünk, nagyon nem élvezte a cipőt... Kaparta a padlót, meg fogával akart megszabadulni tőle... Még a gyerekemre sem adnék ilyen idétlen rózsaszínt...
A felső kép szintén Jeju-do-n készült, az alsó nem saját. Csak azt akarom ezekkel mondani, hogy a hanbok-szerű jelmez kutyusra már vicc a köbön :S. A törpespicc -kölyök a felső képen aranyos volt, de akkor is, sokat viccelődtem, hogy elmegyek divattervezőnek, kutyák számára. Az alsó képen lévő pincseren lévő "hanbok" azonban az ízléstelenség felsőfoka.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése