2012. január 19., csütörtök

TGIF -Thanks God It's Friday

Azaz hurrá, péntek van!!! XD. Hosszú hétvége, éjjel indulok Jejura! :) Remélem, jó lesz.

Guns'n'Roses-t hallgatok. Mostanában az aktuális kedvencem az One In a Million című dal. Nem tudom mi, de valami nagyon megfogott valami ebben a dalban. Egyszerűen annyira szeretem, nem lehet róla leállni... Érdekes, hogy mind a Metallica, mind a G'n'R mind az Iron Maiden (a 2004es Dance of Death ennek ellenére tetszett, mikor megvettem), vagy más rockzenekarok régi dalait előszerettel es hallgatom, viszont az új dalaik kevésbé kerülnek a repertoáromba. Pl. a Patience vagy a November Rain gyakrabban szól a fülemben, mint a Chinese Democracy. A 70-es 80as, korai 90es években nagyon jó tudtak rockzenét csinálni. Nem vagyok sznob, nemcsak a komolyzene lehet örökzöld, a rockdalok közt is sok van.

Emlékszem, kamaszként sok lemezt vettem. Őrületbe kergettem Szüleimet a zene-mániámmal. Tudom, most már röhögök az akkori önmagamon. De a festés, zene egyfajta álomvilág volt, egyfajta menedék volt nekem. Felépítettem egy álomvilágot, ami egyetem alatt megdőlt. Akkor már tudtam, van élet azon kívül is. De a rockot ennek ellenére ma is szívesen hallgatom.
Boldog Holdújévet Mindekinek!!!! Majd kedd este jelentkezem! :)

2 megjegyzés: