2011. december 14., szerda

Fenyőág

Reggeli futás közben találtam egy letört fenyőágat az úton, miközben a kolesz és a labor között róttam a szokásos kilométereimet. Egyből felkaptam, és később be is vittem a laborba. Előzőleg beszereztem pár fenyődíszt, és pár száraz ágat, azzal ki is dekoráltam. Lehet, átkerül majd a koliba pár nap múlva, vagy oda is csinálálok hasonlót. Végülis lett egy kis karácsonyi dekoráció a laborban :). Remélem, nem hiszik majd azt, hogy könyörtelenül letörtem a campus egyik fenyőfájáról- hogy bántanám én azokat! De azért örültem ennek a kis ágnak is. Talán a Jézuska dobta le nekem, hogy legyen valami, ami visszahozza a karácsonyt? Élet apró örömei. Mit nekem műfenyő! XD A Jézuskának hatalmas köszönet érte! :)
Ráadásul ez hosszú tűlevelű fenyő, ami hatására megcsapott a nosztalgia szele. Emlékszem, szinte minden karácsonykor ilyen fenyőnk volt. Egyetemista voltam, mikor rátértünk a helytakarékosabb ezüst-vagy lucfenyőre-és a 100%ig természetes dekorációra (alma, toboz, dió, mákgubó, na és az én házi készítésű angyalkáim narancsból, lótuszvirágból, vagy vadiliom virágából).

Sajnos idén is csak erre a szerény karácsonyfára futja, de sebaj! :) Több, mint a semmi!

2 megjegyzés: