2011. december 18., vasárnap

Vakáció

A campus ilyenkor nagyon kihalt, bár van mozgás, de üresebb, mint iskolaidőszakban. Márciustól lesz újra suli, de úgy néz ki, engem már nem érint. Ezalatt a 9-10 hét alatt viszont egy szabad napom nem lesz, csak hétvége vagy ünnepnap. Tavaly pl. rossz volt nézni a srácokat, mikor azon akadtak ki, hogy holdújévkor zárva lesz a menza... Vagy mikor egyik srác összvissz 3-4 napot vett ki egy év alatt. Én nem tudnék így élni...
Kim Dzong-Il most már a túlvilágon diktátorkodik, a napokban veszítette életét. Nem tudom, északi szomszédaink hogy fognak reagálni, milyen lesz az utód. De remélem, nyugton hagyják a délieket...
Egy hét múlva karácsony. Most sem megyek haza, de nem baj.
Levelet kaptam Angliából, egyik barátnőmtől! Akivel a pesti koleszban két évig boldogítottuk egymást! Köszönet érte!!! :)))

Kellemes ünnepekre való készülődést kívánok Családomnak, barátaimnak és olvasóimnak is! Az én képzeletbeli adventi koszorúmon is ég mind a négy gyertya!

Bakker, miért van az, örömmel megyek haza, mert összejött a kísérletem. A szektások meg megint elvették a jókedvemet... Tudom, olvasóim már unják, ha őket szidom. De ezzel az erőszakos viselkedéssel úgy fel tudják forralni az agyvizem a -2 fokos levegő ellenére is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése