2011. november 12., szombat

Tűleveles lötyi és kukoricafagylalt

A tegnapi túrán, egy italautomatában a következő lötyi tűnt fel. Fenyőtűlevél ízesítésű. Gondoltam, próba-szerencse.Megérte, mivel kellemes íze volt. Nem túl édes, érződött a fenyő-aroma. Szóval bejött. Kalóriatartalma is kevesebb, mint a gyümölcsös üdítőké. Talán ez lesz az Aloés helyett az új kedvencem?

Másik érdekesség: egyik nap szintén vállalkozó kedvemben voltam, és kipróbáltam a kukoricás jégkrémet. Szeretem a kukoricát, ez is motivált. A vörösbabos fagyival megbarátkotztam, gondoltam, ez sem lehet rossz. Valójában egy kukorica alakú ostyába töltött vanília (vagy arra emlékeztető) ízű fagylalt, kukoricaszemekkel, meg némi csokidarabokkal. Nem csalódtam nagyot, kellemes íze volt. Egy próbát megért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése