2011. november 2., szerda

Őszi kampusz

El nem hiszem, hogy két hónap múlva már 20 centi hó fogja borítani XD. December vége, január eleje, akkor szokott leesni. Legalább öt hétig megmarad. Magyarország, lehet ebből tanulni! XD Öröm reggelente csodálni az őszi színeket, futás során, meg laborba menet. Csak most annyira jó lenne inkább túrázni hétköznap is :S.

A gingko fák csodás sárga levelei. Csak az a "bogyó" már bűzlik :S.
Hölgyismerőseimnek XD. De olyan szép, ugye???

Azt akarom, hogy ilyen maradjon a campus egész évben :). Tudom, hülyeség, de ilyenkor a legszebb Korea :))).
Tegnap este későn értem haza, és dilemmáztam a futás és alvás közt. Most az utóbbi győzött -tudom, lusta vagyok, de most az nyert. Szégyen és gyalázat. Épp félálomban voltam, kopogás. Egyik szobatársam elfeljetette a belépő kártyáját :S. Hármunk köztül szerencsére nem én vagyok a "fő-kártyáját-szobába-felejtő" ember, a majdnem két év koleszos lét alatt egy ilyen esetre emlékszem XD. Laborban gyakrabban megesik, szerencsére nemcsak velem. Egyszer volt, hogy fél labor kereste valamelyik srác kártyáját XD. Végül meglett: bankkártyái mellett.

2 megjegyzés:

  1. Egyszerűen lélegzetelállító! Ha egyszer kijutok Koreába, igyekszem ezt az évszakot elcsípni :)

    VálaszTörlés
  2. :)) Októberben érdemes jönni, ez a legszebb időszak :)

    VálaszTörlés