2011. november 3., csütörtök

Masina...

Tegnap este a gélfotózó masina elromlott, azaz egyszerűen bedöglött, dunsztom nincs, mitől, én rendeltetésszerűen használtam. Kihúztam-bedugtam. A hozzá kapcsolt számítógép nem érzékelte. Kikapcsoltam a glépet, és a masinát is. Semmi. Végül egyik kínai osztálytársnőm is fotózni akart. Mondtam, rossz. Utolsó mentsvárként kinyomtam a második kapcsolót, és visszakapcsoltam. Egyből megjavult, érzékelte a számítógép, és rendesen működött. Nem értem ezen kütyük lelkivilágát :S. Mindensetre megkönnyebbültem/megkönnyebbültünk.
Nagyon meleg van most, azaz ahhoz képest, hogy november, 20 fok. Reggel 6 körül majdnem rövidujjú kellett a futáshoz :). Megjegyzem, pár hét múlva már szét lehet fagyni, decembertől szintén varázsütésre hűl le a levegő -10 körülire :(. Ráadásul gyakran akkor szokott elromlani a laborfűtés. Tudom, jellemformáló dolog szétfagyni a gép alőtt és kabátban kísérletezni, de ilyen jellemerősítés nekem nem kell :(.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése