2011. november 20., vasárnap

Egyre közelebb a tél

A fotókért köszönet Connie-nak :). A templomba beállítottak egy mű- khakiszilva-fát. Most van a khakikszilva szezonja, reggelire meg is ettem két szép darabot. Nagyon szeretem, megint szívesen megeszem ezen gyümölcsöt. (Egyszer tavasszal kifoghattam egy romlott darabot, és hát... jobb róla nem beszélni)

Már futásnál is jobban fel kell öltöznöm, nemcsak a mindennapi életben. És ugyanez a hideg a -20 fokok után február-márciusban langymelegnek fog tűnni. Nem viccelek!

Hamarosan még egy embernek lesz születésnapja!
  • Aki kicsi korom óta tűrte a csínytevéseimet.
  • Aki megértette velem a matekot, és a fizikát, és akinek hatására meg is szerettem (bár gimiben megutáltam az utóbbit)
  • Aki fontosnak tartotta, hogy megtanuljak angolul és németül, és sokat kínlódott velem ez ügyben. Utólag csak hasznát látom.
  • Akinek ölében vezethettem az első Trabantunkat. Bár jogsim azóta sincs, de majd megszerzem. Egyszer sort kerítek rá.
  • Akinek sokat köszönhetek abban is, hogy a testmozgást megszerettem.
  • Aki konyhaművészetben Nigellával és Jamie Oliverrel is versenyre kel.
  • Akinek humora is jó, ha bosszús vagyok, mond valami vicceset, és már nem is látom annyira rossznak a szitut.
  • Aki ugyanannyira kutyabarát, mint én, ő is meg szokott csodálni egy-egy szép (főleg nagy) kutyát, ami szembejön velünk.
  • Aki elfogadta a terveimet, döntéseimet, mind továbbtanulásra, mind a jelenlegi külföldi ösztöndíjra vonatkozóan. (bár kicsit féltett, jobban, mint Anyu)

Isten éltesse a világ legjobb Apukáját!!! Apu, szülinapod alkalmából kívánok Neked sok boldogságot!!! Bár ajándékot most nem tudok adni (ilyenkor utálom ezt a 8200km-t), de fogadd szeretettel köszöntő soraimat!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése