2011. november 16., szerda

Fények Szöulban -1 -Inwangsanról nézve

Mint meséltem, Warren egy kis esti kirándulásra invitált minket Szöulban. Nevezetesen az -Inwangsan hegyhez, illetve a Cheong-gye-cheon patak partjára, megnézni a Seoul Latern Festival keretében kiállított lampionokat . Először azonban Inwangsan hegy felé vettük utúnkat . Főleg betonúton mentünk, amit őszintén méltányoltam, mivel sportcipőbe voltam. Jött pár ismerős, a társaságban találkoztam pár aranyos új, vagy újabb emberrel is.
Éjszaka nagyon nehéz fotózni :S. Legalábbis az én öt éves gépemmel.
Szép kilátás a Namsan Tower-re:) Egyszer istenuccse elmegyek oda!Sajnos megint sokat tököltünk valakire várva, sok időt elvesztegettünk. Már kicsit éreztem a kabátomon át is az esti hűvös levegőt. Először a buddhista templomhoz mentünk, föl egy sziklához, ami Warren szerint úgy néz ki, mintha mesterséges lenne, de valójában a természet műve.Lehet, hogy már meséltem Inwangsanról, egy szent hegy, egy nagyobb buddhista szentély is épült itt. Egyszer, még túrázós korom előtt megnéztem, és lett egy megrázó élményem: Egy fószer sétált az erdei úton, közel a templomhoz, egy szál hátizsákban! Valamit mondott nekem koreaiul, de nem értettem. De tökre ledöbbentem, menekültem.
Betértünk egy kis boltba frissítőkkel feltankolni. Nemzetközi csajok, nemzetközi csokival :) Szerintem örülnek neki, hogy ilyent is láttak XD. (Koreában lehet kapni számos nemzetközi csokit, pl Tolberone-t, ami svájci)
A patak felé menet meséltük az egyik koreai csajnak, hogy nálunk (mármint Magyarországon) az édesburgonya nem terem meg. Meg azt is, hogy mi kicsit máshogy hasznosítjuk a burgonyát, mint ők. Sem Kristóf (mivel ő is jött) se nem én nem tudtuk elmagyarázni, mi a csicsóka - bevallom, azt én sem ismerem. Pedig Apu már párszor említette, de én még nem ettem. De amit ki akarok egyszer próbálni, a lila húsú krumpli. Állítólag egészséges.

2 megjegyzés:

  1. Javítson ki valaki, ha tévedek, de szerintem, a csicsóka, az ugyanaz mint a krumpli, csak valahol (sajna nem tudom pontosan hol), krumpli helyett ezt mondják. Egyébként gyönyörűek lettek a fotók, álomszép lehetett!!!

    VálaszTörlés
  2. Szüleim szerint nem ugyanaz, bár utána fogok nézni.
    Nagy élmény volt nekem is. Mint legtöbb lány, én is szeretem a szépet, érdekeset. És ez nagyon azon kategóriába ment el :)

    VálaszTörlés