2011. november 25., péntek

A kőkorszaki szakik nyomában

A mai napom kicsi Flinstone családosra sikerült. Nem azért, mert visszamentem a kőkorszakba, egyelőre erre nem volt lehetőség, hanem mivel kugliztam! Ami köztudottan Frédi és Béni kedvenc sportja volt a rajzfilmben. A 90es évek gyerekei biztosan emlékeznek rá, a Walt Diseny mellett Frédi és Béni kalandjaira is :). Én szerettem őket. Szóval a napom nem kezdődött valami fényesen.Ugyanis felhős az idő jelenleg. Más dolog is közrejátszott. A belépőkártyám nem volt a kártyatartóban! Tisztára emlékszem, mikor tegnap futás után visszatértem a szobába, hogy odatettem!!! Te jó ég. Arra is emlékeztem, hogy egyik szobatársam kiment, és bejött. Tévedésből enyémet használta, és az asztalon hagyta. Elég rumli volt az asztalán. :S Utálok más cuccai közt matatni, de most meg kellett keresnem. Szerencsére meglett. Futás után kiderült, elhagyta a sajátját. Megkönnyebbültem, de nagyon, hogy végül az enyém meglett. Vicces, vele a hérom hónap alatt másodszor történik ilyen. Én a majdnem két év alatt egyszer sem hagytam el...
Szóval mentem a laborba, hogy egy-két dologgal előbbre járjak. Föltettem egy kísérletet. SMS. Joy írta, jövök-e velük tekézni, ha igen, délben találkozunk. Naná, gondoltam, szívesen. Már úgyis régen játszottam. Egyszer, gimiben, diáknapok után, akkor élveztem. (Billiárd még mindig egyfajta mumus-dolog nekem, kugli az nem) De annak már majd' 10 éve. Jin dél körül jött, később LingZhe, egyik kínai osztálytársnőm, és Joy is csatlakoztak. Metóztunk Yatap-ig(Jin nem tudott velünk jönni, valami családi esemény végett), és ott először bementünk a Lotteria-ba ebédért. (Lotteria egy koreai gyorskaja-hálózat, tulajodnképpen a koreai Meki. Vannak a kínálatában ázsiaibb dolgok is, pl. rántott tintahal-karika... A zöldtea-fagylaltjuk jó, ma is ettem olyant) Mikor elcsomagolták a hambikat, taxiztunk az esemény színhelyére.
Kellemes hely volt, asztalokkal, székellek, mindjárt lett egy pályánk is, kaptunk egy kényelmes cipőt, amiben játszhattunk. Abban reménykedtem, hogy nyogodtan meg tudom enni a csirkés szenyómat, de nem így történt, mert ránk szóltak, enni tilos. Ígyhát kimentünk az előtérbe, és ott kellett ennünk. Megérkeztek a többiek is, Connie, Tim, és egy kambodzsai srác.
Élveztem a játékot. Igen, Apu, bábut is találtam el!! XD. Vicces, sok képen csak a hátsó traktus látszik az emberből, mert szembe nem lehetett úgy fotózni...
Most én jövök!!!!De azt nem gondoltam, hogy a teke ennyire fárasztó sport. Igaz, a golyók 7 és 11 kiló közötti súllyal büszkélekedhetnek, és neki is futottunk. Illetve a koncentrálás, lefárasztott kicsit engem. De azért jó volt a színes golyókkel pózolni, főleg a végén. Sajnos, a hirtelen bekapott szendvics és sűlt krumpli (amúgy is ritkán eszek gyorskaját) megtette hatását. Kicsit felkavarodott bennem a cucc, nem vészes. De kicsit éreztem, hogy jobb lett volna a Lotteriában megenni a kaját, és utána idejönni. Csak akkor még nem volt együtt a banda.

Pózolunk a golyókkal XD.

Connie virágai: Ugyanis egy virágkötő-tanfolyamot kezdett el, és ezt a cuki csokrot hozta össze :))), aminek értéke már megközelíti a 10 ezer forintot XD. Köszi, csajok ezt a kellemes pár órát, örülök, hogy kitaláltátok ezt! Bár nem söröztünk avégén, mint Frédi-Béni és a haverjaik. Mivel ők mindig piával zárják le a jeles eseményt. De nem is baj, most a gyomromnak nem használt volna, ezer százalék, hogy viszontláttam volna a cuccost :S. Csak viccelek!!! XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése