2011. augusztus 23., kedd

Mostanság...

Mostanság már jobban érzem magam. Elmúlt a szorongás, ami miatt múlt héten nem tudtam aludni, és koncentrálni. Nem tudom, mi okozhatta, lényeg, hogy elmúlt. Már kevésbé fülledt az idő. Bár még kicsit álmos vagyok néha, és fáradékony. Koliban maradok a szobában, szerencsére a jelenlegi szobatársam is, akivel már másfél éve lakunk együtt. Rendes csaj, megkedveltem. Jelenleg nincs harmadik szobatárs, kaptunk új csajt (az előző félévben a harmadik csaj hazament nyárra, és kaptunk helyette valakit, aki nem költözött be). Remélem, jó fej lesz, jövő hét elején lesz beköltözés. Velem könnyű jól kijönni, csak ne telefonáljon, zajongjon éjszaka, meg ne nézze, miért kell beköpni a másikat!
Suli-dolog is elrendeződött, egy tárgyam lesz, szerencsére ugyanaz az aranyos profbácsi fogja tartani, akivel előző félévben is volt órám, és szerettem ezt a kurzust. Kreditjeim nagy része szerencsére megvan. Hétköznapok uncsik kicsit most.
Időjárás mintha megnyugodott volna, kevésbé fülledt, és többet süt a Nap. Vasárnap 3 osztálytársammal elmentünk tollasozni, és játszottunk egy nagyot. 15 percnyire a sulitól (labortól, csak a hegy másik oldalán, mint a kolesz és a campus) volt egy kellemes játszótér-szerűség, színvonalas tollaspályákkal. Még árnyékoló is volt, ami védett a betűző napfénytől. Régen szerettem tollasozni, most is élveztem a játékot, és örültem, hogy a srácok azt mondják, ügyes vagyok. Egy koreai bácsi magyarázta a szabályokat (nehezen értettük egymást), a srácok megtanítottak a helyes szerválási technikára.
Szóval jobban érzem magam. Ma ezt a zenét hallgattam ronggyá... Annyira szép! Videót még mindig nem jöttem rá, hogy kell youtube-ról beszúrni. Klippje megrázó, de ez a dal annyira tetszik!!! :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése