2011. augusztus 25., csütörtök

Ki érti ezt?

Néha nem értem a koreaiakat. Tudom, más magyar sem, de akkor is. Az volt ma, hogy elment a net a laborgépemen. Régen volt ilyen, talán több, mint egy éve. Valami szoftvert kellene telepíteni. De igen ám, de a gép, amit használok, azon angol nyelvű windows van, és a szoftver csak koreai windows esetén működik. Hát, nem értem. Nem tudom használni az ActiveX-et sem, mivel ahhoz is koreai windows kell. Tehát a tárgyjelentkezést egy másik kütyün végzem el. Nem baj, holnap kérek segítséget, ha fennáll a probléma.
Az is fura, a saját mindennapi bosszúságtól eltekintve, hogy külföldi mobilt nem lehet Koreában használni, valami hálózati bibi miatt. Ha valaki itt él, akkor nem is baj, hiszen amúgy is kell előbb-utóbb. Regisztrál a Bevándorlási Hivatalban, megkapja az Alien Card-ot, és elvileg lehet is, bár állítólag elég bonyolult procedúra (nem tudom, én Minotól örököltem az enyémet). De ha az ember csak szimplán turistáskodik, jó lenne, ha néha szükség esetén utolérhetné a családtagjait. Azt hallottam-legalábbis Mino szerint, hogy az itteni kütyümet külföldön tudom használni (nem tudom, nem vittem magammal, míg otthon voltam). De mindegy, néha bosszantó a dolog, hogy a külföldiek emiatt hátrányban vannak. Tudom, a Európában is negatívan állnak hozzá gyakran a koreaiakhoz, meg egyéb ázsiai népekhez. Ezt sosem szerettem, hiszen ha nem ártanak nekünk, mi miért bántsuk őket?
Koreában rájöttem, származásától, bőrszínétől függetlenül lehet valaki normális bárki.
De akkor is, ki érti ezt, ki érti az efféle anomáliákat? Én biztos nem.

Utólagos megjegyzés: pillanatnyi hiba volt, másnap már lett net a laborban is. Másnak is elszállt, remélem, többé nem lesz ilyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése