2011. augusztus 15., hétfő

Első túra

Augusztus15 szünnap Koreában. Valami Independence Day, Függetlenség Napja. Van pár hasonló ünnepük, és én ezt a hétfői napot arra használtam fel, túrázzak. Cameron szervezte, aki sajnos Kínába megy hamarosan. Elég ergya idő volt, de legalább nem szakadt. Fülledt, néha idegesítő ködszitálás. Bár kicsit álmos voltam, de ennek ellenére úgy éreztem, jobban tettem, hogy eljöttem, mintha otthon maradtam volna. Remélem, ma éjjel már tudni fogok aludni rendesen.
Almás makgoli... Cameron nagyon bírja...
Csak mert szép...
Kabóca alakú lámpatartó. Itt is zajongtak az előző fejezetben leírt dögök rendesen XD!
És a műfa! XD Amiről, mikor először láttam, csodálkoztam, hogy szerelhettek a fenyőre lámpákat? Aztán kiderült a turpisság-beleolvad a környezetébe XD!
Csak a fülledt idő a nagy bánatom :(. Őszt akarok!!! Alig várom, hogy vége legyen a monszunnak...
Mino most mondta, mit ünnepelnek ma: Amikor Korea felszabadult a japán fennhatóság alól!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése