2011. augusztus 11., csütörtök

Augusztus 12-indulás előtti gondolatok

Ma indul a gépem. Hosszú utam lesz. Csak ne legyen tömeg, ne egy orr-és fogszívós fószer legyen az útitársam! Szöulból jelentkezem majd. Maradnék még itthon egy hetet, de sajnos nem lehet, folytatni kell, amit júliusig csináltam, most azonban félbehagytam. Még 3 hét itthon viszont már sok lenne, akkor már az életemet unnám meg. Akkor már kiütközne az "ázsiai honvágy"... De ez a 3 hét nem volt elég hozzá. Talán, mivel sok dolgot csináltam, első héten még munkám is adódott. Szóval utazom hamarosan. Ne aggódjatok, vigyázok magamra!!!!
Csak a monszunnak legyen mielőbb vége! Őszt várom nagyon, az mindig jó időszak szokott lenni mindig az életemben, karácsonyig. Az ősz az én évszakom, akkor sokkal energikusabb szoktam lenni, mint az év további részeiben. Talán mivel nyáron mindig megadatott több-kevesebb pihenés?
Bár a Szigetre, a Magyar Dal Napjára elmentem volna. Az augusztus 20 is kimarad. Bódvarákón van az ELTE TTK gólyatábora (azaz Geo-Bio Gólyatábor :)) ), az is hamarosan kezdődik. Azt annyira nem bánom, már nem olyan, mint régen. Bár sok jó emlékem fűződik oda is. Emlékszem, elsőben elég csúnyán ronggyá áztam, pont első éjjel sátorban, egész életemben. Ez hatással lett a későbbi életemre, hogy bár akkor berezeltem, de nem menekültem haza. Szerencsére :). A többit meg tudja, aki ismer, elkezdtem az ELTE-t kirepültem otthonról, két évet albiban, majd három év kolesz. Tanultam egy csomó dolgot közben, ami nemcsak a tananyagra értendő. Aztán jött a tényleges kirepülés, fél évvel végzésem után. Most is megyek vissza. Ha a koleszba értem, jelentkezem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése