2011. augusztus 30., kedd

Kajajegyek

Most van a beköltözés a koleszba (az új csaj beköltözött, legalábbis elhozta ide a cuccait, de még nem találkoztunk), holnaptól suli. Mint kiderült, mégiscsak két előadásom lesz, de már a kreditjeim így majdnem meglesznek. Persze igyekezni fogok, hogy jól is, A+ alá nem adom, hahahahaha! Mindkét órám hétfőn lesz.
Tegnap este kicsit korán feküdtem, mivel elámosodtam hamar. Szobatársam írt egy cetlit: "A féléves kajajegyeket nem elfelejteni" (meséltem, hogy a kolidíjhoz jár fél évente egy köteg kajajegy) Tegnap valahogy kiment a fejemből.
Nem felejtettem el, futás után a menzára vezetett első utam. Kaptam a sárga kolis jegyek mellé egy köteg zöldet. Amit elvileg a suliban tudok elhasználni. Nem tudom, tévedés-e vagy a kolesz újítása, mindenesetre, ha az utóbbi, akkor köszi!!! :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése