2011. május 16., hétfő

Tudod, hol lehet a legjobb kimcsit enni?

Hát, a Kwanaksan csúcsán! :D Amikor nagyon csalódott voltam az Eurovízió és miegymás miatt, épphogy rábeszéltem magam a túrára. Nem bántam meg, jól sikerült, mentem egy jót, szép időnk volt, társaság is klassz volt. Ötödszörre Kwanaksan, de a kimcsi(és egyéb más dolgok) miatt nem utoljára:D.


Ivóvíz!!!

Ismerős látvány:

Az a bizonyos kimcsi:
A koreaiak csodálkoztak, hogy meg tudom enni. Egy helyes srác megkérdezte, hány éves vagyok. Monda 21-22-nek néz. Mondtam, 26, meglepődött. Ez azért jó érzés. (meséltem, gimiben 15évesen idősebbnek gondoltak, most meg 26 évesen 20 körülinek...)

Vérszomjas öleb :D. Ok, ő nem, de a múlt héten volt dolgom párral :D

Szóval jó kis túra volt, bár pár kaptató, lejtő megesett, de azért jó volt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése