2011. január 31., hétfő

Rémálom no. 3.


Ha kígyókról, békákról, vagy krokodilokról álmodom, nem lesz jó éjszakám, az tény. Most a harmadik szerepelt... Álmomban méginkább félek tőlük.


Amúgy a holtponton túllendültem nagyjából. Most már pozitívan látom, este utazom Jejura! :). Munkámat befejezem, hazaugrok este a cuccaimért, és éjjel talcsi Warrennel és bandájával :). Sajnos net elérhetőségem bizonytalan lesz vasárnapig, de vasárnap, ha kivergődöm az ágyikóból részletes beszámoló jön! :D!

Főnököm tök rendes volt, mikor mondtam neki, mire készülök, hogy csak vasárnaptól tudom teljesíteni az esetleges feladtokat. Rendes, hogy elnézi nekem a kószálgatásiamat. Hétköznapokon lelkiismeretes vagyok, az tény. Nem tudom, lehet, talán hogy európai vagyok, az is közre játszik és szeretném kicsit megismerni jelenlegi hazájámnak kultúráját.

Útrakész, izgulok nagyon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése