2011. január 15., szombat

Mélypont...

Mármint a hőmérő higanyszálát illetően. Remélem, most kitombolja magát a tél, és elmúlnak az őrült fagyok. Hajnalban -15 alatt volt, most sincsen olyan hőség, bár napfény azért enyhít rajta valamit. Tegnap Hwacheonban lehetett -20 alatt, kissé Szibéria-fíling. Bár tuti, ha valaki idejönne Irkutszkból, akkor mit szólna? "ááá, de kellemes idő van :)" -az ottani -30 ak után... . Azért a február tavaly már elviselhetőbb volt, már -5 körüli viszonylagos kellemes idő. Vicces, március elején-közepén néha még havazik, aztán április vége felé már majdnem sortot lehet fölvennni futásra, olyan klassz idő lesz.
Hát most remélem, átlendültem a holtponton. Tudom, még ott van a holdújév, ami nehéz lesz, de aztán márciustól szorgalmi időszak újra. Erről jut eszembe egy találós kérdés: "meddig szalad a nyúl BE AZ ERDŐBE?" -én nem akartam rájönni, de aztán rá kellett jönnöm a közepéig:). Mert onnan már kifele szalad. Hát én, most következő félévet, ha elvégzem, a PhD-t jelképező erdő közepére érek. Onnan meg már kifele fogok rohanni.
És tudjátok, miért is illik most ide a nyuszi: Két hét van a Tigris évéből. A nyúl éve következik, február3-tól. Emlékszem, tavaly a sulin is ott díszelgett egy nagy emelvényen egy tigris képe-a tigris éve jön... Minden ki volt dekorálva tigrisekkel.
Most ennek vége lesz, és jön a Nyúl éve. A metrómegállókban már díszelegtek a mobilra akasztható plüssnyulak, gondolom Insadong már teli van nyuszis szuvenyírekkel -nem nagyon jártam manapság arrafelé, pedig nagyon is szeretem azt az utcát -majd egyszer bemutatom, ha elvet arrafelé a sors:). Tavasszal vagy kora nyáron. Itaewonról, ami szintén a kedvenc negyedem, is már mesélem kéne, de majd arról is fogok:).
Elvileg nagy ünnep lesz Koreába akkor. Tavaly kimaradtam belőle, mivel hivatalos papírok intézése miatt elhagytam pont azon a napon Koreát, két hétre hazarepültem (hálisten február végén már minden). De a reptéren is érződött a hangulat tradícionális játékokkal, tigrisjelmezes figurákkal... hehehehehe Meg azért annyit is érzékeltem, hogy a kolesz totál kiürült, szellemváros-fíling. Meg hogy előző napon elmentünk a laborral ünnepelni, de erről majd mesélek, ha eljön az ideje.

Én még nem tudom, mi lesz, de remélem, ki tudok kapcsolódni. 2012-ben a Sárkány éve lesz, ahogy a Neoton Família is megénekelte :). 2013-ban a potenciális végzésemkor a Kígyó éve, pont a szülinapomra esik :S. A kígyó bár a keleti kultúrákban nem jelent negatívumot, sőt. Akárcsak a Patkány, elég pozitív jelentése van annak is.

Remélem, munkám is beváltja a hozzá fűzött reményeket, sokat dolgoztam-dolgozom, de már örülnék, ha megérne a várva-várt gyümölcs. Na és még valami: A Yeoksam Global Village ingyen koreai tanfolyamokat szokott indítani. Novemberben túl későn -egy nappal később jelentkeztem, betelt... De február 14én irány Gangnam, hogy el tudja intézni, kicsit szeretném ezt a nyelvet tanulni. De hogy összejöjjön, ahhoz szükség lenne szakszerű irányításra.

És még egy pozitívum: Észak- Korea úgy tűnik, feladta Dél- Korea lerohanására kidolgozott tervet, pedig decemberben atomtámadással fenyegetőzött. De szerintem itt érződik az "amelyik kutya ugat, az nem harap" elv. Néha ugráltak, de nyugi van jelenleg (a tengeralattjáró elsüllyesztése tavasszal, meg most ősszel a támadás a hatámenti sziget ellen). Szeretném, ha így is maradna.


Fly on a wall, jelenleg ez nem egy AC/DC szám, hanem a valóságshow. Manapság most megy a a dolog, a Való Világ. Hát nehezen tudom, olvasom róla a híreket, szerintem direkt szavaztak be gyík embereket. De az is lehet, hogy a valós éeltben tök mások, csak a szavazás érdekeében teszik. Egyesek szerintem nagyon jó "színészek"...
Hát fázom, de ennek ellenére jól vagyok. Jövő héten kemény meló, majd hétvégén Taebaksan:). Hű, aligvárom. Kicsit kezd uncsi lenni a hideg, remélem azért, hogy -10 fölé fog menni jövő szombatra. :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése