2011. január 6., csütörtök

Levél magyar földről:)

Ma először levelet kaptam, mióta Koreában élek!!!Annyira hihetetlen, komolyan! Egyik kedves barátnőm nagyon nagy örömet szerzett ma ezzel! Egy megkésett karácsonyi üdvözlet jött :))). Komolyan, elérzékenyültem, főleg, hogy saját készítésű a papír:).
Tudom, mióta az email világát éljük, azóta ez elveszítette jelentősségét, én magam is emailben szoktam kommunkálni az otthoniakkal, vagy Skype-n. Szóval neten keresztül. Eddig sosem jutott eszembe, hogy még kaphatok egyáltalán levelet. És most jött egy:) . És valahogy rádöbbentett, régen én is szoktam és szerettem is levelet írni, az internet elterjedése előtt. Az elektronikus leveleknek is örülni szoktam, hiszen hírt kapok otthonról, az annyira jó, hogy gondolnak rám:).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése