2011. január 27., csütörtök

háát...


Ünnep előtti rohammeló, remélem, énnekem már kezdenek talán rendeződni. Cikket továbbítottunk, amiben társszerző leszek-egy összefoglaló... Más dolog, vezetéknevemet az elején teljesen elírták... Tudom itt a 3-4 betűs vezetéknevek dominálnak... De korrigáltam a hibát, remélem, elfogadják a papírt. És további írásokra is van esély, reméljük, mielőbb. A saját dolgaimból is.
Jejura akarok már menni!!! :D! Warren, jaj neked, ha Hallasan kimarad! Mert akkor bármilyen szép is az a sziget, fölös pénzkidobás anélkül! Unom a hideget ( komolyan, tavaly nem volt már ilyenkor ennyire őrült a idő) , kicsit jó lesz kiszállni ebből a mókuskerékből.... Mindig ugyanaz a lemez, és néha uncsi - ez a pont egyszer mindenkinél elérkezik.
Látom osztálytársaim egy részét, akik lelkesen készülnek haza, az ünnepek miatt. A koleszból kerekes bőrönddel tegnap este ment el az egyik, majd ma is találkoztam párral a laborom előtt. Én nem mehetek most :(. Kicsit szomorú vagyok emiatt, mivel eredetileg én is ilyenkor akartam... De beszéltem erről főnökömmel, és magam döntöttem: mégsem, még novemberben. De júliusban már tuti eljutok Európába. Van pár komoly okom arra, hogy várjam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése