2011. január 8., szombat

Hócsata a Szöuli Nagy Fal mentén:)

Nem ugrottam át Kínába, nem írtam el:). Szóval ne zavarjon meg senkit! Szöul mellett is van fal, csak pici, a Kínai Nagy Falhoz képest. Ha a Kínai Nagy Fal csak akkora lett volna, Dzsingisz kánnak, és a mongóloknak (South Parkban mondták így :) ) még könnyebb dolga lett volna.Ma reggel érződött a hó szaga a levegőben.
A találkozó elég késői időpontban volt, és közeli állomáson. Délelőtt eleredt a hó, de ez nem volt hosszú életű. De a megállóban egy őrült hegymászós, Soju-őrült ismerőssel futottam össze, aki mindig csajozni akar(Sojuman). Aki egy egyedi kamerával feszített, ami egyből nyomtatta a fotót :). Egyik ismerősöm szerint ezzel akart bevágódni a csajoknak. Bezzeg Mr. Kim, a kedves túravezetőnk késett, pedig ránk parancsolt, hogy ne tegyünk!! Makgolit kellett volna fizetnünk, mint váltságdíjat! :D Vagy rágcsát :D!
Azonban első negatív élmény: Algalapokat árultak, amiken horogkereszt-szerű jel virított... Tudom, nem az, de akkor is...

Amúgy ma hideg volt, meg nem is. Úgy értem, ha állunk, akkor fáztunk, ha mentünk, egész elviselhető volt.
A fal bejárata:

Nagyon szép volt, élveztem a viszonylag laza terepet:). Télen az ilyen jobb, köteleken lehet nyáron is menni:). A hó persze megeredt, kis pelyhekben hullott, néha egymás hátizsákját porolgattuk. Most is klassz társaság jött össze, több ismerőssel!
Az egyik hegyről gyorsab leértünk, azt hittem, itt a vége. Egy soju-múzeumba mentünk be, ami amúgy szuvenír bolt volt főleg... De megkóstoltattak velünk egy speciális makgolit, szerintem olyan volt, mint a többi...
Na ehhez a templomhoz mit szóltok??? Én szó szerint nevettem: keresztény templom, buddhista stílusban! Nem tudom, szerintem vicces.
Újabb kapu, vissza a hóba:)
Azt hittem, itt a vége, de tévedtem. De megérte, szép volt a kilátás:
Na itt megálltunk hócsatázni, mindenki mindenki ellen:).
Mr Kim és Faraz porhavat rúgtak a csajokra, úgy ugratták. Persze, pár hógolyó boszsúból jött nekik is:D!
Néhány fotó a havas hegyről, és rólunk:


De örömmel értünk le, hiszen már hideg volt, fáztunk. Nagyon szép napom volt, a vártnál hosszabb, de örültem, hogy itt lehettem!
Amúgy a hely, ahol ettünk, a nőnek, aki kiszolgált minket, idegesítő stílusa volt. Itt rájöttem, hülyék itt is vannak: ingjére rá volt varrva egy angol és amerikai zászló, és egy fasiszta jelképet: a sas a horogkereszttel! Szerintem, ha tisztába lenne a jelentésével, nem dobálózna ilyenekkel. Tudom, hogy sokan nem ismerik a törit, de Hitler akkor is világszerte ismert! Ezen totál kiakadtam... Meg egyáltalán az eladókat sem rabolják el az agyukért, akik ilyent képesek árulni!!!
Disznóbőr, olyan, mint a zselé, nem jött be:
De amúgy a többi dolog jó volt. Koreában gyakoriak, és népszerűek az ilyen sütögetős kajáldák. Nem mondhatni, hogy olcsók és diétás a koszt, de néha nem rossz, egy fáradtan, túra után. Költői kérdés: A bacon szerűségeket vajon Magyarországról importálták? :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése