2011. október 18., kedd

"Dehát az odeng is hal"

Egyik ismerősöm most látta a Facebookon az (Airbus A380) egyik régebbi repülős képemet, és "Kellemes utat, mikor jössz vissza Koreába?"-kommentálta. Megemlítettem neki, hogy ez már több, mint egy éves kép XD. Erre elnézést kért. Voltmár ilyenre példa, nem csak velem. Túl kis betűkkel írják a dátumot??? XD
Ebéd: A srácok elmentek enni, mivel azt hitték, én ebédeltem már. Nekem épp dolgom volt, és a nagymenzán olyan kaja volt, amit kevésbé szeretek (odeng :S), tehát mentem a campuson a kedvenc helyemre (ami egy kisebb menza, általában jó kaját adnak ott). Ott megtaláltam a srácokat. Ebéd után Mino kérdezte, hogy tudtam-e hogy oda mennek ők? Mire én: "Nem tudtam, de nem szeretem az odenget"... Megjegyzem, ma a jó kismenzán rendes sűlt hal (valami édeskés szósszal) volt, és az odeng is halból készül (ilyen préselt hal, nem tudom elmagyarázni, de Koreában népszerű, én nem szeretem). "Dehát az odeng is hal" Én: "De kicsit bizarr nekem". A látványa, mármint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése