2011. október 10., hétfő

Cheochuksa buddhista templom

Eddig nem tűnt fel, pedig sokat veszítettem vele. A Dobongsan hegység lábánál helyezkedik el. A srácok a hegyről lefelé menet mondták, milyen szép. Megnéztük, igazuk volt :). Tudom, minden Buddha-templom hasonló sémára épült, de vannak kiemelkedően szép kolostorok. Buddha-templom és Buddha -templom között hatalmas különbség lehet. Láttam már kevésbé jelentőset, meg olyant is, ami hihetetlenül szép. Emlékszem, márciusban Warren-nel, egy burgerlandi nyanya stílusú túrán pl. egy elég jelentéktelen templomot, ideges voltam, hogy Warren fél óráig kamerázta. Másnap, egy Szöul melletti hegységben túráztunk, ami már a szintemnek megfelelő volt, ott is egy csodás templomnál. Ennek ellenére, mondtam Szergejnek, hogy nem lehet összehasonlítani a magyar és a koreai hegyeket. Két külön kategória, maga módján mindkettő szép és érdekes...
Ez példáula jelentősebb, szebb létesítmények közé tartozott. Talán a sors akarta így, hogy múlt szombaton, kora őszi verőfényes napon tudjam megcsodálni, de megérte felmenni hozzá egy túra vége felé.
Ezen fotókat nem én csináltam, most kaptam őket. Meséltem, hogy az aksim feltöltöttségi állapotáról az emlékeim nem voltak épp tiszták, emiatt itt már álmodni sem mertem, hogy fotózni fogok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése