2011. október 5., szerda

Fokhagyma

Könyörgöm, ezt minden ismerősömtől kérem!!! Ha fokhagymát, vagy fokhagymás kaját esznek, akkor lehetőségükhöz képest, amint lehet mossanak fogat!!! Főleg, ha nem akarják, hogy a szájszagtól rosszul legyenek emberek!!! Tudom, is nagyon szeretem, de utána egyből fogmosás, hogy tompítsa, vagy épp elvegye a szájszagot.
Szobatársaim tegnap este, mikor bejöttek a szobába, bűzlöttek valami fokhagymás gyorskajától. Én már félálomban voltam. Persze egyből zuhanyoztak, fogat mostak, de az a pár perc kínszenvedés volt, azt hittem, ott leszek rosszul... Sürgősen be is dugtam az orromat a párnába, amennyire csak lehetett. Ok, tudom, jobbik eset, hogy egyből intézkedtek a kényes szagok eliminálásról.... De mikor valaki még fogat sem mos, és beszél hozzám, hát az gáz. Könyörgöm, fiúk, lányok mossatok fogat, miután fokhagymát ettetek!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése