2011. október 22., szombat

Még mindig az ősz és a mászás

Hétvégén, mikor megunom bámulni a munkatársak képét (annyira nem durva azért), akkor akár még egy Szöul környékbeli hegy is jó, hogy levezessem, amit le kell. Bukhansanon már régen jártam, de megint megszívattak, mert mentünk pár köteles szakaszon, ami télen kész öngyilkosság, de most még el lehetett itt menni. De azért jó volt :).

Mr. Kimről azonban eszembe jutott valami. Ha egy túrára azt mondja, könnyű, akkor az húzós. Ha azt mondja, közepesen nehéz: NAGYON NEHÉZ a túraszakasz. Ha tényleg azt mondja hogy nagyon nehéz: EXTRÉM MÓDON NEHÉZ, KÉSZ ÖNGYILKOSSÁG. Ok, nem filózom, de erről van szó jelenleg. Mivel most is azt írta erről akis túráról, aztán voltak benne olyan sziklák, hogy csak na! Persze, szerencsére, csak az elején.
A Taxus Baccata. Itt még mit sem sejt a sejt XD. (Jazz+Az: Mit tehet a sejt? XD)
Itt már azért dereng valami XD.
Itt azt hittem, vége, de a neheze csak ezután jött, ahol kötél is kellett...

Na, ezen felmászva sípolt a tüdőm, szó szerint, inkább az ijedség, mintsem egyéb más miatt...
Be lehet rezelni! XD Ok, ennyire durva nem volt, csak CC menőzik egy nehéz szakaszon XD.
Száraz időben a kötéllel teljesíthető kategória, de havazás után ez is kilőve áprilisig! XD. Volt, ahol rám kötöttek még egy biztonsági kötelet, amire igazán szükség nem volt, de jobb félni... Viccből beszóltam, ne a nyakamra tegyék, de úgy húztak felfelé, mikor még fel sem készültem a mászásra, mintha akasztanának XD. De azért fejlődtem az ilyen stílusú szakaszokat nézve, de azért van mit. Ezek után ebédeltünk.
Szép kilátás: A hegyre, mögöttünk, nem lehetett fölmenni :(.

Lefelé menet, őőősz!!!!Tényleg szépek a fák errefelé. :)
Edzenek a srácok, nyomják ám a fekvőtámaszt XD.
Egy épület, aminek csak egy fala van.
Elég gyorsan leértünk, egy kellemes helyre ültünk be. Ott kiütközött a fáradság, Sunil, Mr. Kim és én lábfocizni akartunk, de valamelyik srác belerúgta a labdát a patakba, ezzel a kedv is lelankadt. Ilyen isteni levest ettem: csípős, szójababos, tofus leves (dongdzsangcsige - 된장찌개). Imádom, már csak némi kagyló hiányzott belőle, azzal megbolondítva az egyik kedvenc koreai kajám. :)

Sojuman a gépemmel hülyéskedik XD. Remélem, nem olvassa ezen sorokat, különben legközelebbi túrán pont akkor lazítaná meg e kötelet, amikor én kapaszkodom belé. Na jó, nem, ő csinálta ezen fotót, viselje következményit XD.

Száradó gumbák XD.
Klassz nap volt ez is, de annyira melegnek éreztem a levegőt, hogy az nem emberi... Bántam, hogy nem rövidujjút vettem, de nem baj. Jövő héten Halloween. Kéne vennem egy jó nagy tököt, és retrózni egyet, töklámpás-gyártás terén. XD. Vicces, hogy előbb kezdtem el gyártani a töklámpást, mint tudni, mi az a Halloween. De Halloween party még lehet, jövő hétvégén :). Kár, hogy nincs sütőm, úgy sütnék egy kis tököt :).