2011. október 23., vasárnap

1956- Magyar vagyok, és büszke vagyok rá- Külföldön!!!


Piros a vér a pesti utcán,
munkások - ifjak vére folyt,
- a háromszín-lobogók mellé
- tegyetek ki gyászlobogót.


A háromszín-lobogó mellé
tegyetek három esküvést:
sírásból egynek tiszta könnyet,
s a zsarnokság gyűlöletét


s fogadalmat: te kicsi ország
el ne felejtse, aki él,
hogy úgy született a szabadság,
hogy pesti utcán hullt a vér.

A nemzetiség-tudathoz még annyi- Büszke vagyok a magyarságomra, idekinn is. Talán külföldön nagyobb szükség van rám, mint otthon. Tudom, sokak számára hazaárulás, hogy külföldre mentem. De ebbe nem megyek bele jobban... Szerintem nem hazaárulás, amit csinálok, meg az össze külföldön élő magyar csinál. Nagy bátorság kell hozzá, hogy kimenjen valaki külföldre, főleg Európán kívülre, egy más világba. Tudom, sokaknak jobb fröcsögni, meg hazaárulónak nevezni a külföldre szakadt honfitársakat, de szerintem ezzel csak önmagukat minősítik!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése