2011. október 28., péntek

Jirisan előtt

A futós -átöltözős koleszba való hazarohanás után elköszöntem a munkatársaimtól, és indultam a célállomásra, mivel elhatároztuk páran, a Jirisanra való kirándulás előtt összeülünk egy közös evésre, és gondoltam, hogy most szívesen ott lennék. Mr. Kim és Sojuman kitűzőket gyártottak, és árulták. A túracsoportunk kitűzőjét. Lana hozott egy töklámpás alakú, táskára akasztható izét, ha már Halloween.Egy sütögetős helyre mentünk, én ugyan a hátam közepére sem kívántam a húst, de azért nemcsak azt ettünk, volt sok zöldség, a kedvenc levesem, amiről múlt héten meséltem, meg koreai stílusban elkészített tojás. Jó hangulatú este volt, beszélgettünk, röhögtünk.
Evés után mi lányok egy bolt előtt tovább dumáltunk, a fiúk pedig billiárdoztak. A koreai billiűárdot tényleg nem értem, mivel nincsenek lyukak az azstalon, csupán lökdösik a golyókat. Nem tudom, ez így tökre nem poén :S.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése