2011. június 18., szombat

Nem úsztuk meg szárazon!!!

Szó szerint... Hamarosan erre is sort kerítek, miért. Ugyanis ma Suraksanra mentem túrázni. Suraksan ott van a Bulamsan mellett. Eddig-a karácsonyi túrát kivéve -kimaradt az életemből, talán mert túl messze van, vagy épp más hegyek érdekeltek. De talán jobb is, mivel nyáron az izgi, télen meg Bulamsanhoz hasonlóan járhatatlan. Tavasz-nyár-ősz, amikor érdemes. Sok ismerős jött, akiknek örültem. Sőt, vicces, a román srác, Kristy gépe ma éjjel indul, de még utolsó nap is túrázott! Én ezt sajna nem tudom megtenni, mivel pénteki napon és reggel lépek le Koreából...
Reggeli torna, majd fel!!! Eleinte betonutakon lépkedtünk, kellemes hely, árnyékos, kajáldákkal, de erről később. Mindenesetre ez a légkondis cucc vicces!
Hamarosan el is értük a lényeget-ami nagyon durva volt, néhol kötél segítsége kellett, 1-2 méteren, de a nagyrésze négykézláb járható volt. Az ilyen hegyeket ezért merem csak nyáron mászni. Télen kész öngyilkosság, újévkor történt túrát olvassátok, és megtudjátok, milyen :).
Ne végre, ez ütős volt... Hithesh-el, akivel már nagyon régen találkoztunk!
Egy nagy pihenés volt, van akinek pohár hiányában alternatív ötletei támadnak a makgolihoz jutás terén...
Mint a mókus fenn a fán :)))
A csúcsra páran fölmentek, én a tényleges csúcsra már nem, mivel kínszenvedés volt, a testi épségem annál többet ért! Volt pár ütős szakasz pedig!! :D
Közben Sarah-val és Rakesh-el(Banglore-ból, szegény csak félig került be...) fotózkodtunk :).
Lenn kellemes meglepetés-egy ismerős srác sajtot kínált körbe, ami tényleg igazi sajt volt, ami már nagyon hiányzik. Nekem adta a kajásdobzt, csak úgy :). Már tudom, mibe fogok alkalomadtán édesburgonyát gőzölni :).
Elég kemény szakaszok jöttek, néhol kötélen, néhol a korlát nélküli sziklákon kellett helyt állnunk. Össze is szedtem pár karcolást, kicsit úgy nézek ki, mint egy bozótharcos :D.
Ennek a sziklának "Apple lock" a neve, azaz egy alma, amibe beleharaptak :). De a lyukak vajon a természet művei?
A lefelé úton köteleken ereszkedtünk le, kicsit fárasztónak éreztem. Na most nyertek értelmet a hangulatos kajáldák! Szóval medencéket is építettek melléje, azaz a kis hegyi patakot felduzzasztották, és abba a fáradt túrázók pancsikáztak :D. A "medencék mellett meg asztalok, ahol kajálni is lehetett. Tudják a koreaiaik, mitől döglik a légy, ilyenkor nyáron!!!
A hétköznap komoly melót végző emberek, gyerek módjára vetették be magukat a habokba! Én is fürdőztem, de olyan meleg volt, hogy élveztem!!!
Ikrek, hát nem aranyosak?
Hát, az ökörködés az megy:D! (legalábbis ahogy otthon mondani szokás)
Csodálatos nap volt, tényleg, sok ismerős, haver jött el, akikkel öröm volt találkozni! Újra túrázni, felszabadulni, felemelő érzés volt! Tényleg, olyan régen röhögtem ennyit, mint most pár óra alatt. Igaz, már az izzadság folyik rólam, ha túrázom, és ez nyáron is így lesz. Azért örülök, hogy a monszunesők egy részét megúszom idén :D!
Bár ma nem volt eső, de a mai napot nem úsztuk meg szárazon, szó szerint! :D És a képek azért is viccesek, mert koreai módra fürödtünk. A koreaik ugyanis gyakran ruhástul úsznak, gyakran nem veszenk úszócuccot (állítólag amcsiktól vették át. Ugyanis az amcsik közt sok a túlsúlyos,és szégyellik, emiatt úsznak ruhában :) hihihihihihi). Hát, én eddig röhögtem rajta, most magamon röhögök. :D. De legközelebb azért teszek be azt is! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése