2011. június 26., vasárnap

Fotózás és egyebek (Im memoriam Jacko)

Két hete a gyülekezet anyagjához kellett ez a két fotó. Elvileg meg kell ismételni, de nekem tetszik, de szívesen segítek, ha úgy adódik, és épp még Koreában leszek. Zöld ruhát kellett húznunk, négylevelű lóhere -pózban leülni Kicsit ír fíling, ugye? (zöld és lóhere) Igaz, már elmúlt a St. Patrick's day, ami alkalmából Koreában is tartanak bulikat.


Még egy örömhír :). Indiai kollégámnak és feleségének  megszületett az első kislányuk! :) Gratula nekik! Az újdonsült apuka alig két hét múlva utazik haza Indiába, gondolom a család már örül! Még két osztálytársam fog házasodni hamarosan, ők már otthon vannak. Sok boldogságot nekik!

Iskolabusz-megálló, nemrég csinálták, mint meséltem, a kolesz és az egyetem "fő kapuja" között jár ez a jópofa busz. Jót nevettem rajta, de nem voltam ezzel egyedül :).

Napok óta-megszakításokkal -esik... Olyan tipikus "ezért föl sem érdemes kelni" idő van... Hát szívesebben aludnám át az ilyen napokat, de most nem lehet...

Végezetül egy szomorú évforduló: Két éve ilyenkor ment el Jacko. Pont azért jutott eszembe, mivel tegnap véletlenül az ő zenéjét hallgattam, az "Earth Song"-ot többek közt. Tetszik ez a szám. Megrázó a klipp, és a mondanivalója is komoly: A háborúk, környezetszennyezés, az illegális vadászatok (elefántok és bálnák), az esőerdők kiírtása ellen tiltakozik. Majdnem elsírja magát rajta az ember... A végén, mikor minden visszaalakul, az elefántoknak kinő az agyara, és életre kelnek, a meggylkolt ember ugyanúgy, a fák visszanőnek, a bálnák kiszabadulnak, az annyira szép!
Szerettem Jacko legtöbb zenéjét, csak ezt az állandó plasztikáztatást tartottam hülyeségnek, ami végül sírba vitte (az állítólagos pedofíliáért, ha igaz volt, elítéltem). Sokat röhögtem a táncán, egy bizonyos mozdulaton kamaszként:)-néha megfogta ott lenn. Emlékszem, ugyanilyen esős idő volt, mint most, ugyanúgy szakadt az eső, mikor halálhírét olvastam. Hatalmas életművet hagyott maga után, és sok dala szól még hasonló dologról, mint az előbb említett: "Man in the Mirror" vagy a "Heal the World" . Vagy a "We are the World" című dal eléneklésében is részt vett, amit nem kell bemutatnom, mivel sokan ismerik (bocsi, Youtube-ről nem tudok beszúrni videót). Kiállt a hányatott sorsú gyerekek mellett, támogatta őket, és fel is szólította a világot a támogatásukra. RIP Jacko!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése