2011. június 20., hétfő

Megelőlegezték a doktori címet :D

Ma kaptam egy emailt a júliusi konferencia szervezőitől, ami az alábbi módon kezdődött: "Dear Dr. Bagyinszky". A poszteremhez benne infókat (melyik napon, mettől meddig kell ott lenni előtte, stb). De annyira furcsa, hogy le Dr-eztek, mikor még kicsit odébb van a doktori cím megszerzése, másfél év tuti hátra van addig, ha nagyon ügyes vagyok. ("In few years"-mondta főnököm, vigyorogva). De azért kicsit a pozitívan hat a híúságomra, azaz az önbizalmamra :). Azért örülök, hogy az első nap túlesek rajta! De remélem a jetlag nem fog eluralkodni, hogy a délutáni, azaz a kora esti előadásokra is figyelhessek. (meséltem, hazautam utáni napokban hamar elálmosodom)
Egy hónap múlva ilyenkor már túlesek ezen is, és indulok Magyarhonba :). (MALÉV géppel, mint Mézgáék)
Végre 8 órát aludtam! Mostanág nagy csoda, ivel fél 6 körül ki szokott vetni az ágy, bármilyen későn fekszem. Sokminden közrejátszhat: a vizsgákon túlestem, a konferenciáról jött infók meg egyebek is. Van még pár letisztázatlan dolog, amik remélem, rendeződnek. De akkor is, kicsit megnyugodtam végre!

2 megjegyzés:

  1. Örülj neki. Kár, hogy nem adsz elő a konferencián. Azért valami jó posztert adj nekik, írd rá az elérhetőséged, vagy valami üzenőfalat, stb. Hátha találsz leleki társakat. :)

    Ha tudsz, hozz koreai magvakat! Pl. kakiszilvát. :)) Vagy tilos? Nem hiszem, hiszen hoznak be gyümölcsöket, és abban lehet mag.

    VálaszTörlés
  2. Én örülök ennek is, hogy poszter:)!!! Khakiszilvárt most nem nagyon leeht kapni, mivel nics szezonja :(.

    VálaszTörlés