2010. november 24., szerda

Daejeonba mentem...


Csak egy napra, és csak egy szeminárium miatt. Szerencsére buszok gyakran járnak. 1 óra 50 perces buszút, ami ha nincs dugó, lerövidül. Hát sajna lekéstem a korábbi járatot, de így sem késtem. Taxit kellett fognom, kiderült, a konferencia helyszíne a város másik pontján van. Sajna a szemináriumról kiderült: oroszul van, mivel orosz-koreai közös projektek. Oroszt pedig nem tanultam. Még a rendszerváltás előtt születtem, de mire a nyelvtanuláshoz eljutottam, akkor már a "fúj, kelet, nyugat a király!" hozzáállás volt, amit mindig utáltam. Az EU majmolást, egyebeket, ami főleg gimiben érződött.
Amúgy kaját is adtak, koreai cuccok főleg. Büfé-szerűség volt, azt szedtünk, amit akartunk, annyit, amennyi jól esett. Koreai kaják, sok zöldséggel. :). Majd gyümölcs és ricecake (nagy gyengém...) Majd az utolsó két előadás volt a legjobb. De léptem is le, és simán kijutottam a buszhoz. Nem volt valami tartalmas kirándulás, de akkor is. Nem volt rossz....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése