2010. november 4., csütörtök

bosszantó még...memories, na és némi pozitivizmus

Az egyetem rádiója, minden reggel és este eljátszák az egyetem himnuszát. Idegesítő, ezzel a legtöbb diák így van. Csak néhány lelkes kis elsős nem, akikben még benne van a "király, egyetemista vagyok", érzés... Arról nem is beszélve, hogy a bemondó csaj szenvelgő hangja délutánonkét a frászt hozza rám (meg sokakra).

Amúgy jó hírek: A két hete pénteken írt vizsgám jobban sikerült, mint számoltam :). Magyarul: klasszul sikerült!!! Nagyon boldog vagyok miatta:). Arra a feladatra maxpontot kapta, amit azt hittem, egytől -egyig elszúrtam. Tudom, nem ez a lényeg, de akkor is, sikerélmény. A másikról semmi hír, de mint mondta, szerintme nem lett rossz: hisz nagyrészét kijavítottuk együtt, és az az osztálytársam, aki az enyémet javította, pozitívan nyilatkozott. Decemberben a további megmérettetés!

http://www.youtube.com/watch?v=LgMWbV8urrc&NR=1

Ez a szám nagyon király, orosz rap. A rap nem az én műfajom, de a jól megcsinált dalok bejönnek :D!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése