2010. november 12., péntek

I have a dream

-mondta Martin Luther King.
-énekelte az ABBA.

Komolyan, néha eszembe jut, hogy remélem, most jó úton vagyok az felé, hogy teljesítsem azt a bizonyos álmot. Kamaszkoromban született a külföldön való tanulás. Akkor nem így gondoltam, megjegyzem. A PhD egyetem alatt. De úgy nézett ki, sajnos "benőtték a bokrok"... Tavaly ősszel azonban előkerült egy bozótvágó kés, egy email formájában, erről az ösztöndíjról, majd a fűrész a főnököm első levele képében :).
Majdnem egy éve ilyenkor döntöttem véglegesen, menni akarok. Eddig úgy néz ki, nem döntöttem rosszul. Még hosszú az út, de ha nem kezdtem volna bele, akkor örökre bánnám!

"Az igazi lúzer az, aki annyira fél a vereségtől, hogy meg sem próbál küzdeni ellene"
(A Little Miss Sunshine című filmből van, amúgy nagyon aranyos, érdemes megnézni :) )

Ez is nagyon igaz:
"Megfutamodni a harctól, ez a legrosszabb, ami megtörténhet velünk. Rosszabb, mint vereséget szenvedni, mivel a vereségből mindig tanulhatunk valamit, de a megfutamodással csak ellenségünk győzelmét hirdetjük"
Paulo Coelho


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése