2011. április 9., szombat

Gondolatok az édesburgonya és durrantott tojás mellé

Való világ... Nem nézem, de olvasom az otthoni hírket, és minden második arról szól, hogy a villában milyen belhé volt, ki kivel jött össze, ki hogy rúgott be. Elég primitív alakoknak látszank, de az is lehet, hogy forgatókönyv szerint csinálják. A legutóbbi párbajt megbundázták, hogy a balhésabb csaj jusson vissza. Hát cirkusz és kenyér, ez kell a népnek, jól megmondta Augustus császár... Végülis, röhöghetek egy jót a híreken!
Nem tudtam ellenállni, csináltam egy képmontázst a Való Világ két "színes" egyéniségéről :D! Nem tudom, valahogy idevág. :))) Ugyanis az egész banda elég sokat vedel, hisz ingyenpia, ingyenkaja, mindent az ülőgumóik alá raknak, hogy csinálják a botrányt...

Bár, ha belgondolunk, a bezártság nem tudni, mit hoz ki egy emberből. Összezárva tizen-valahány másikkal, kis helyen, még ha luxuskörülmények között is, de nem tudni. Még szerintem a normális, szolid, diplomás ember is meghibbanna, mivel nem járhatna ki onnan.
Engem pl. hat ökörrel sem tudnának kényszeríteni, hogy ilyenbe részt vegyek, nem érné meg a milliókat. Szerintem rosszabb, mint egy börtön.
Az meg, hogy minden az ölükbe hullik, kaja, pia, miegymás... hát a kutya is jó dolgában veszik meg... A feladatok során pedig a legtöbb konfliktus tuti műbalhé...

És miért van durrantott tojás a címben?
Hát, ezért!!!


A boltban azt hittem, főtt, de kiderült, sima nyers tojás. Megrepesztettem a héját, betettem egy mikrózható zacsiba, ahol szépen denaturálódott is a fehérje (és a sárgája is). DE egyik tojást nem repesztettem meg rendesen, és mikor letettem az asztalra zacskóstul- Durr! még mázli, hogy zacskóstul, akkor nem takarítottam volna le az asztalt olyan könnyen :S. Így is cucáltam :D. Íze egyébként nem rossz! :D

Na ennyit a valóságshow-ról, hamarosan mesélek Palbongsanról is :).

2 megjegyzés:

  1. Nem nézem a valóságSÓkat. Abban igazad van, hogy a netes hírfórumok úgy tele vannak velük, mintha rajtuk állna a világ sorsa.
    Utálom a mikrot, nincs is itthon - az így felrobbantja a tojásokat?

    VálaszTörlés
  2. Igen, még mázli, hogy mikrózható zacsiba tettem be, így nem kellett sokat takarítanom, meg merpesztettem a héját. Én sem nézem ezt a szennyet, csak az ember akaratlanul belefut ezen hírekbe :S.

    VálaszTörlés