2011. április 24., vasárnap

Ginzeng

Mint meséltem, Gemunsan és környéke híres a ginzengjéről. Nemcsak teák ízesítésére használják ezt a csodás gyógynövényt. Híresek a ginzenges cukorkák, csokoládé, keksz, sőt még szárított formában is fogyasztják. Sőt, megsütve tojásbundába is (klassz kaja). Alkoholról nem is beszélve, a ginzenges makgoli amúgy kiváló egy túra után. Nagyon egészséges, állítólag a férfiakat fickóssá teszi :D! Szóval érdemes fogyasztani, még ha nem is szeretik az ízét.
A képek a múzeumban készültek:

Piac, itt minden a ginzengről szól.
Megnéztünk egy gyógynövény-farmot is, ami szintén tetszett. Ez a kirándulás utolsó állomása volt, én annyira belemerültem Eric Koreáról szóló képregényébe, ami viccesen bemutatja Korea történetét, a kulturát, hogy nem bántam volna, ha ezt kihagyjuk, mivel világosban hazaértünk volna, és végig olvashattam volna :D.
Pár fotó. A boltjukban lehetett kapni egy csomó terméket, szappant, teát (kóstolási lehetőség), szépítőszereket.

Azért a pénisz alakú szikla itt is beugrott :D

5 megjegyzés:

  1. Igen, tudom. Én is régóta szeretnék ginzenggyökeret enni.

    VálaszTörlés
  2. Mennyi kuki szobor van Koreában!:)Érdekes dolog ez,közben az utcán meg jóformán egymás kezét sem fogják meg...

    VálaszTörlés
  3. Ja hogy ez a bejegyzés a ginzengről szólt...(pirulok erősen):)

    VálaszTörlés
  4. Háát, Koreában elég népszerűek a pénisz-szobrok. Magam sem tudom, miért :D.Elég érdekes anomália, de azért néha láthatni koreai pároknál is nyali-falit :D.

    VálaszTörlés
  5. Érdekes és vicces(nek találom valahol).:D

    VálaszTörlés