2011. április 24., vasárnap

Még több tavaszi virág Gemunsan körül


Szombati túra Gemunsanra vezetett, ahol még zajlott a tavaszi virágok ünnepe. Sajnos a hegyre felvezető utak elég tré állapotban vannak a szóbeszéd szerint, emiatt nem tudtuk megmászni. De a hegy körüli turistautak nagyon szépek voltak a virágzó cseresznye-barack és egyéb fákkal. Nem elhanyagolható, hogy ez a rész nagyon is híres a ginzengjéről. De erről majd később.
Az esemény színhelye, cseresznyevirágos úttal, sátrakal, színpaddal. A sátrakban pajeont, sült ginzenget, rament osztottak a turistáknak.



Séta a tavaszi erdőben virágok között:
Helenről már meséltem, de a srác Wisam (Szíriából), akit szintén Boryeongban ismertem meg. A mai kirándulás során főleg velük lógtam.


Majd az erdőbe sétálva zeneiskolások játszottak fuvolán, a "Micsoda Nő" zenéjét. Érdekes feldolgozás:). Nagyon örültem, mikor a hegedűsök játszották Liszttől a "Magyar Táncokat". Később nagybőgősöket is meghallgattuk. Csodás dolog volt most, a tavaszi erőben sétálni, néhol komolyzenét hallva.
Néhol alkotások:
Segítséég!!!
A fesztivál területére visszatérve megcsodáltuk a kiscsibéket, és a nyulacskákat, akiket csak a fülüknél fogva lehetett megfogni, úgy maradtak nyugton.
Lett nekem is egy husvéti nyuszim:
Csibék, annyira édesek!!!

Nyertem egy zsák fekete ginzengcukrot egy tradícionális játékkal: A hátunkra feltesznek egy szalmából készült tartót, és arra tettek pár farönköt, amiből a fákat ki kellett löknünk, bele egy körbe. Persze elosztottam nagy részét a többiek közt.

Trandcionális dob és tánc-bemutató is volt. Nagyon élveztük :))).

2 megjegyzés:

  1. Azért ott még kopárabbak a fák, mint itthon. Mármint Budapesten - mert lehet, hogy Zemplénben a hegyek között van egy-két hét lemaradás.

    VálaszTörlés
  2. De azért már gyorsan zöldül itt a természet :))).

    VálaszTörlés