2011. március 31., csütörtök

Végre meleg, visszatértek a madarak! :)



Vééégre jó idő van:), télikabát felejtős, remélem, jövő decemberig, a nap melegen söt, 15 fok fölött a hőmérő higanyszála. Sőt, az utcán láttam egy nőt virágzó mandulafa-ággal a kezében. Pár hét és cseresznyefa virágzás ünnep - hurrá! :)))).
Ma már szoknyát vettem:). A képen egyik osztálytársnőmmel (vietnámi), egy szeminárium kávészünetében. A szeminárium miatt félbe kellett szakítanom a melót... De holnapután akkor is Yeonsu-ba megyek! Alig várom! :). Most visszatértek azon madarak,a kik a téli hideg miatt elköltöztek karácsony után. A tél sem volt eseménymentes, de a motíváció madarai kicsit szabadságra mentek, most tértek csak vissza Jejuról. Honvágyamnak viszont még mindig nagyon tetszik az a sziget, eszében sincs.

Holnap április1. Tavalyi tréfa: egy "esküvői meghívó". Egyik osztálytársam, aki múlt nyáron valóban nősült, küldte. Ez volt az emialben:
Kesdves Barátaim!
Örömmel értesítelek benneteket, hogy az esküvőm 17 nap múlva lesz. Tudom, hirtelen, de érzem, ez így helyes. A dátum és a részletek a mellékelt kártyán vannak. Mindekit szeretettel várok, ne haragudjatok, hogy nem tudtam mindekit személyesen értesíteni, de olyan rövid az idő.
A kártya:)))). Már majdnemhogy gratulált neki az ember :D


"Tudod, ma van április elseje, és én vagyok az első, aki ugratlak. Április bolondja, április bolondja áprlis bolondja:D!

Néhány kép a tavaszi campusról:
Virágzó magnóliák :)

Virágzó somfa:

És holnap azáleákat is láthatok, Yeonsu-ba:). Itt még nem nyílnak, de délen már igen.

2 megjegyzés:

  1. Láttam ma egy szép magnólia fát (a felirat szerint kínait), hatalmas fehér virágai voltak, nagyon jó illattal. Így nekem is jutott egy ici-pici az ázsiai tavaszból. :)

    VálaszTörlés
  2. Hát, még a cseresznyefa virágzás mennyire csodálatos itt, nem lehet szavakkal kifejezni! Itt most a som virágzik, illetve a magnóliák is :).Az ősz és a tavasz Koreában nagyon-nagyon szép :).

    VálaszTörlés