2011. március 25., péntek

Fény az alagút végén- megnyugvós fejezet


Nem tudom, megírjam -e ezt a fejezetet. Annyi minden történt, bosszúságok is feltorlódtak, kissé mozgalmas időszakom volt/van. Persze jó dolgok is voltak, pl. a követségi találkozó. Remélem, ez a mozgalmasság már pozitív irányban terelődik. Szóval arról lenne szó, kissé olyan volt, mintha eltévedtem volna egy alagútba, ami utamba akadt. Talán a tavaszi fáradság, és a késő meleg is szerepet játszott ebbe. Kissé fásult voltam. Az otthoniak is nagyon-nagyon hiányoztak/hiányoznak. De már látom a fényt az alagút végén. De vajon miért dudál? :)))
Alig várom a potenciális hazautam. Szerencsére júliusban meglesz az is... kis kitérővel. A kis kitérőt egy európai konferencia jelenti majd. Ma kiderült, elfogadták az anyagomat, poszterrel mehetek. Emiatt is nagyon izgultam, de részletekbe még most sem megyek bele. De tény, a kinti lét talán az önbizalmamat is helyre teszi. :)
Még valami: Pont most jött meg a további munkámhoz a folytatás. Schliemann hétfőn újult erővel nekiáll, hogy megtalálja Trója további kincseit :). Reméli, talál még érdekes darabokat.
Holnap kis túra a Kwanaksanon, nagyobbra nincs kedvem, aztán jövő szombaton megyek Yeonsuba, remélem, ott már nyílnak a tavaszi virágok!! Próbálom az elkövetkező időszakot élvezni, suliban nem lerontani az eddigi klassz jegyeimet, tehát hamarosan elkezdem bújni a jegyzeteimet. Maga az anyag nem tanulható, vizsgákkal sem hiszem, hogy gond lesz. Április lesz nagyon szép, cseresznyefa-virágzás. Májusban meg végre remélem, kijutok a laternafesztiválra, Insadongon. Szóval elég mozgalmas félévem lesz.
Szóval most kezdem újra megtalálni a szabadságra ment optimizmusomat, tulajdonképpen voltak, amik miatt izgultam, de most megnyugodtam. Volt ma egy TOEIC vizsga, angol teszt, tömörítés és véleményírás. Nem lett volna vele gond, csak képtelenül rövid időt adtak :(. De össze tudtam hozni valamit, remélem, sikerül. Van esélyem javítani, de állítólag nem szigorúak. De annyira mintha egy kő esett le rólam ma ezen két dolog miatt, a megkönnyebbülés hullámában nem tudtam, sírjak-e vagy nevessek... Valahogy egyszerre mindkettő jött.
Megnyugvás, és most tényleg örömmel tölt el, hogy túl vagyok ezen is. Sok meló van, de most már bármi jöhet :). Megnyugvásképp elmentem gyümölcsöt venni, valahogy a gyümölcs mostanában lételemem. Valahogy, mintha valahol legbelül is elolvadt volna a hó, és kezdene tavaszodni :).
Mostanában előszeretettel hallgatok népzenét is (rock mellett :) ), azaz kissé modern népzenét. Szerintem a rock és a népzene kissé összeillő dolog. Nemrég akadtam egy jó kis zenekarra, a Holdviolára, ami nagyon tetszik. Népzene, modern feldolgozásba, nagyon szeretem :), szerintem épp ez a céljuk: megszerettetni a fiatalsággal a népzenét. A mostani hangulatomat ez a zene tükrözi. (linkre kattins!)

És még valami: Holnaptól csak hét órával leszünk előbbre! Azaz Magyarhonban óraállítás, kezdődik a nyári időszámítás. Itt nincs, tehát én nem fogok jetlagre panaszkodni, mint sokan otthon -bár ez a kicsi engem nem zavart. 2008ban Oroszországba menet, kettő időzóna ugrása sem viselt meg, de az a 7-8 óra eltolódás Szöulba elfelé kikészített mindig. Első érkezés, két álmatlan éjszaka, utána több, mint 10 órás kóma, és rendeződött. Második érkezés, suli előtt (délelőtti érkezés, Aeroflot, ezt sokan szidják, de szerintem semmi baj vele), egy nagy lyuk volt az éjszakámon. A legutóbbi visszautam során az elsőhöz hasonló tünet, mivel az is délutáni gép volt (Emirates, ha nem csúcsidőről van szó, nagyon ajánlom, csúcsidőben rémálom, mint tavaly augusztus végén). Még nem tudom, milyen géppel megyek most nyáron, de hamarosan kiderül!

1 megjegyzés:

  1. Poszter? Hm. Jó átlátható legyen, értelmezhető ábrákkal, képekkel, képletekkel stb.

    Én egy időben érdeklődtem a popfolk iránt, de némelyik olyan gyenge - az előadó miatt - , hogy csak na. Pedig jók lehetnének, mert a zenei alap többnyire tetszetős.

    VálaszTörlés