2011. március 10., csütörtök

Egy kis humor plusz bosszúságok

Pont most kaptam pár képet, amin kifeküdtem a röhögéstől!
Alkohol és jóga közti analógia. Hasonló, nem?

Ez nagyon király!!!
"Mindegy, milyen gáz szituba sodor téged az élet,
Mindegy, milyen hosszú és nehéz az út,
Emlékezz, a fény mindig ott van az alagút végén"

És még valami: Magyarország szerintem egész ütőképes zenét küldött az Eurovízióra :))).

De ma történt valami, ami miatt elszakadt a cérna. A suli szabálya szerint kötelező letennünk diplomáig egy angol vizsgát, aTOEIC-et. Egy bizonyos átlag felett, szerencsére az enyém nagyon is felette van. Szóval és ez nem volt két fillér (30000KRW kb. 5 ezer forint). És ezen dolog miatt sem aggódom, mivel angolul élek, plusz megszerzem a minta feladatsort, akkor simán. És szombati napon lesz, ami plusz dühít!
Ez bosszant, hogy annyi fölösleges szabály van. És néha fölös költséggel is jár. Ösztöndíjból élünk, emiatt is rosszak ezen költségek... Legnagyobb ilyen az volt, mikor elvárták tőlem, hogy diplomám fordítását hitelesíttessem a követségen tavaly nyáron. Megjártam pár kört, mire rendeződött, de rossz, hogy azt hiszik, külföldön tanulunk, akkor hú, de gazdagok vagyunk.
Ami még szokott bosszantani, hogy beküldenk minekt a koreai nyelvű szemináriumokra, ami időpazarlás. A csúcs az volt, mikor az LG-től jöttek, és a slide-k is koreaiul voltak. "Happy sleep" súgta nekem oda egyik osztálytársam. Pl az LG-t minősíti szerintem, hogy angolul nem voltak képesek a slide-okat kiírni.
Szóval tudom, számoltam rá, hogy nem móka-kacagás lesz itt, azért is írom le az ilyeneket, mivel most bosszús vagyok, és hogy mások is tudják, nem könnyű. Főleg nem Koreában. Sok előnye van, hogy itt tanulok, de van pár dolog.
Ma a srácokkal ettünk tteokbokkit. Ez olyan kaja, ami semleges ízű ricecake, leöntve csípős szósszal. Kicsit üt, de amúgy nem tiltólistás :).

3 megjegyzés:

  1. Na most, hogy utaltál rá, gyorsan meghallgattam a dalt. Hát, tényleg nem rossz. Sőt, szerintem jó.
    Még kedvenceimhez, az üzbég énekesnőkhöz, illetve nótáikhoz hasonlítva is jó. :)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Én meg beismerem, hogy ma ettem első alkalommal csicseriborsót. Tudom szégyen, de eddig valahogy nem jutott el hozzám étek gyanánt. Egész jó, szerintem gesztenyepüre íze van.

    Ja, és felesleges, no és költséges kívánalmak a magyar felsőoktatásban is bőven vannak. Olyasmik, amiket nagyon, de nagyon megkövetelnek, pedig tökéletesen haszontalanok (szerintem ilyen, kötelezően választható kurzusokkal kapcsolatban te is szereztél annak idején tapasztalatokat).

    Az imént kihagytam egy "t"-t, azért másoltam ide a szövegem.

    VálaszTörlés