2014. április 18., péntek

Vándormadár és a húsvéti tojások

Vissza a gyerekkorba. Azaz nem is a gyerekkorban, mivel ezt felnőttként is élvezi az ember. Gyerekként a tojásfestés a húsvét természetes része volt. Koreában azonban, mint mondtam a húsvétot azonban csak a keresztény közösségek tartják számon. Meséltem a gyülekezetnek, miről feledkeztem meg a múlt héten, és kérték, fessek nekik tojásokat :). Ma került rá sor. Vettünk tubusos festéket, ecseteket és tojásokat. Volt egy "laza" négy órás munka, mivel a festék lassan száradt (hajszárítóval szárítottuk a festéket), ráadásul a baráti család kisfiát is le kellett fogni, mivel a kislegényt érdekelte, mit csinálok. Nem engedhettük oda, mivel féltünk: összekeni magát. Bár kezdetleges mintákat csináltam, nem sikerültek olyan jól, mint vártam, de kifestettem kb, 30 tojást. Reméljük tetszeni fog nekik a munkám. Sőt, a festéket-ecsetet is megtarthattam, szóval most már újra lesz motivációm festeni 1-1 fáradt pillanatomban :).
Kezdjük...


  A kisfiú folyamatosan mászkált, végül elaludt.
 Kész tojások-amik jól sikerültek :) :).
 A végeredmény :). Remélem, akik kapnak, örülni fognak nekik. Egyszer kifújt tojást is kéne csinálni, de akkor mit kezd az ember a belsejükkel?  (ok, jó sok palacsintát lehet belőle sütni, de azt is meg lehet unni :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése