2014. április 9., szerda

Tessék szurkolni :)!!

Szombaton paprikás csirke vagy csirkepörkölt- szerűséget kell főznöm, mivel megígértem, egy, a gyülekezet által szervezett buli keretein belül. Szerintem meg tudom oldani, a dolgok nagy része úgyis kapható idekinn, ami nem, azt meg tudjuk helyettesíteni. Aztán idekinn is vannak afféle csípős csirke-típusú kaják, amik hasonlítanak a magyar paprikás csirkére :) :). Nokedlit már nem tudok csinálni (nem is szeretem, Szüleim szerint szégyen-gyalázat), de héjában főtt krumplival is finom lesz :) :). Reméljük :).
Amúgy tegnapelőtt egyik gyülekezeti barátnak, akinek sokat köszönhetek (közös kajálások többek közt), megvettem a legszebb cikláment, ami a közeli virágboltban fellelhető volt (nincsenek olyan szép virágok, de az a ciklámen pont szép volt). Vettem hozzá egy viszonylag mutatós (de nem giccses) tartót is. Tegnap találkoztunk, gondoltam, örülni fog neki. Ők késtek, de egyből félretettem a késés miatti neheztelésemet, mikor megláttam a gyönyörű virágokat, amiket hoztak nekem :). 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése