2014. április 25., péntek

Félmaraton a "hidak alatt"

Szóval ma is futottunk :) :). Sindorim mellett folyik egyik patak, és a hidak alatt rendeztek egy (szerintem) nem hivatalos versenyt, "csak a buli kedvéért". Chipek sem voltak, jelölés sem volt tökéletes, de azért futottam egy jót. egyszerre indultak az összes táv futói, most örültem, hogy nem a teljes maratonra neveztem... 5km-től (avagy a 10km-es fordulótól) már kilométereket sem jelezték, csak úgy találomra futottunk. El is kavarodtam kicsit, lehet, levágtam pár száz métert... már kezd melegedni az idő, a frissítőpontoknál vedeltem a vizet...
 
A végén még igazolást is adtak a kb. időnkről (chip itt nem volt), kaptunk tteokgguk-ot. Az érmek helyett pedig keménytojást kaptunk :). Csak viccelek, az érmek késtek, emiatt várni kellett kicsit. A tojás az érmekkel együtt érkezett, pózoltunk is vele, és sürgettük a másikat, siessen azzal a fotózással, mert forró!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése