2014. április 14., hétfő

Dühös...

Hát, most iszonyat pipa vagyok... Kérnek tőlem erkölcsi bizonyítványt. Ami otthonról nem lenne baj. DE most nem vagyok Magyarországon. Koreából pedig elég bonyolult, vagy költséges folyamat (lenne). A Nagykövetségen mondták, majdnem hogy lehetetlen procedúra, és ha sikerülne, kb. 150- 200 euró lenne a mindenféle fordítás-hitelesítés miatt. Egyelőre a postázás lesz, én idekinn aláírom, és visszaküldöm-ez az egyetlen reális megoldás, a Nagykövetség szerint is. Sajnos Ázsiában néhol az a norma, hogy "az ember a karrierje érdekében ne kíméljen se pénzt, se energiát"... Meg hogy "fogd fel úgy, mint egy befektetés"... Volt már egyszer, 2010-ben a fordítás-hitelesítés ügy is hasonló volt... Vagy rosszabb, mivel ott nem magyaráztak el semmit rendesen a suliban. Most már kicsit fejlődtek az "információs csatornák", de még nem tökéletes a dolog. Egyelőre megmondom, hogy nem tudok ilyent adni, csak később... Komolyan, remélem, meg fog oldódni, egyelőre abban bízom, hogy elnézik nekem a késést, ez ügyben. Mert a jelenlegi állás szerint tuti csak május-júniusban tudom bemutatni,.

Később: Megnyugodtam, elnézik a késést, adjam le a többi dokumentumot, ezt pedig majd később.  Tudják, ez lassú folyamat :). Megkönnyebbültem. Tudom, nincs semmi priuszom (az édesburgonya-dolgot leszámítva :), bár azt is csak a bolondok napja miatt találtam ki). Lehet, a héten föl kell költöznöm a második emeletre, mivel most, hogy "tanár" vagyok, több magánszférám lesz, aminek csak örülni fogok :) :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése