2014. április 3., csütörtök

Tavaszi esti séta

Warren minden héten szervez egyfajta esti kis túrát-sétát a Szöul környéki hegyekbe. Elsősorban a könnyebb túraterepeket részesítik előnyben. Nekem sajnos ez bizonytalan, sőt, megvallom, hétköznapokban "lusta" vagyok az ilyenekhez. Vagy épp nincs kedvem kivonatozni a városba, majd késő este hazavonatozni... Most Umyeongsanra szervezett kirándulást, ami nekem viszonylag közel van. Umyeongsan hegy neve azt jelenti: "alvó tehén"-mivel állítólag egy alvó tehénre hasonlít. Szóval most legyőztem a lustaságomat, és elmentem a heti, esedékes kirándulásra. Esett az eső, egész nap borús volt az ég, de estére kitisztult az idő.

Kicsit korán érkeztem, túravezetőnkkel kajáltunk előtte. Egész jó bibimpapot adtak.
 Hamarosan jöttek a többiek. Először a Seoul Arts Center felé mentünk.
 Majd föl a közeli buddhista szentélyhez. Ez a nagy hasú, vigyorgós Buddha állítólag Kínából származik. Ha megfogod a hasát, állítólag szerencsét hoz.
 Hamarosan közeledik Buddha születésnapja (1 hónap múlva), így a lámpásokat is kirakták :) :).


 A hegyre fölfelé, az azálea-bokorral...

 Koreában gyakoriak ezek szabadtéri tornaszerek, ahol a túrázók gyakran megállnak nyújtani, erősíteni. Mi is kihasználtuk :) :).
 Kilátás Szöulra :) :)

Itt már kezdett hűlni az idő, ráadásul a szél is feltámadt. Volt itt egy buddhista kőrakás, amit háromszor körbejártunk (csak poénból), mivel akkor állítólag teljesülnek az emberek a kívánságai...
 Később leértünk, megéreztük a hideg szelet, miután kijöttünk az erdőből :).
 Séta vissza a metrómegállóhoz. Az eső elkezdett csöpögni, szerencsére már közel voltunk akkor...
 Egyik csaj volt olyan rendes, hogy elvitt minket a közeli metrómegállóig kocsival, mivel útba esik neki :). Mire beszálltunk, elkezdett esni az eső. Mikor kiszálltunk, és mentünk a metróra, akkor kicsit elállt, de mikor a laborba mentem be a laptopomért, akkor ismét esett.  Ma reggelre viszont szépen kitisztult az idő :). Remélem, nem fáztam meg... Nem lenne jó most hétvégére lebetegedni, főleg, hogy vasárnap félmaraton...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése