2014. április 21., hétfő

Új hely

Szóval ismét költözés: még sajnos nem lakásügyben. Egyelőre a diákszállón maradok, bár agyalok: júniustól (vagy amikortól lehetőségem lesz) nagyobb szobába megyek. Viszont a tanári pozícióval együtt jár egy csendesebb helyiség, szóval a laborból "kiköltöztem", oda most csak kísérletezni fogok lemenni. A második emeletre mentem, ahol volt egy nagyobb helyiség, amit főleg kajálásra szoktak használni. Elég tágas, négy ember kényelmesen elfér(ne) itt. Múlt héten kedden mondták, hamarosan beköltözhetek ide
Egyelőre csak ketten lennénk egy korábbi osztálytársnőmmel, akit szintén felvettek "tanárnak" (direkt teszem idézőjelbe, a félreértések elkerülése révén. Magasabb pozíciónk van, mint a tanársegéd, de nem tudom rendesen körülírni). Jelenleg csak én használom, de gondolom, a másik csaj is hamarosan "befészkeli magát". Hozott már cuccot, de még nem jött.
Még elég üres...
Élvezem, hogy nagyobb a csend, és láthatóan jobban tudok figyelni a dolgaimra. A labor elég zajos volt, és akaratlanul is zavartuk egymást. Van a szinten egy macsek is. Hallottam reggel a nyávogását, és már láttam közelről is. Hosszú szőrű, fekete ördög (állítólag kandúr), egy másik szobában lakik. Elég félénk, kényes jószágnak látszik... Legalábbis hozzám odajött, megszagolta a kezem, de nem engedte magát megsimogatni. Kutyás vagyok, gyerekkorom óta, de a macskákkal sincsen bajom ennek ellenére :) :).

Emellett folyamatosan agyalok, tervezek, írok, gondolkodom. Munkahelyemen is "feladták a leckét", de szeretem is csinálni. Jönnek lassan-lassan az új "okosságok", amik ígéretesek is lehetnek :) :). Aztán tervezzük, hogyan találjunk még több ilyent. Hamarosan hosszú hétvége, megyek Jeju-ra, és Ulleungdo-ra is készülök. Ja, és Koppenhágába is :).  Örülök, hogy ledoktoráltam, és hogy rendes munkám van. Még várok a szerződésre-vízumváltásra, reméljük, hamarosan megkapom. Mivel kétféle kutatói vízum van, E3 a szimpla kutatói, nekem olyan van jelenleg. Viszont a másik, az E1 vízum a kutatói-egyetemi oktatói, nekem most olyan kell, ha már "tanár" is lettem. Vizsgáztattam is, megírattam a midterm-et. Majd meglátjuk, ki fogom javítani a héten, és tervezem azt is, hogy legyen a további anyag. Szóval most kb. ez a szitu, alapjába véve jól vagyok, dolgozom, sportolok, túrázom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése